Nippon auto - Ikgadējā apkope
Savu Hondu aizvedu uz ikgadējo apkopi. Sākumā standarta frāzes, ko darīsim, ko nē. Ja būs, kas jāmaina vai jālabo, tad informēsim. Vēlāk tiešām meistars zvanīja un teica, ka skatās gan uz motora gaisa filtru un salona filtru. Abi ļoti netīri un ir jāmaina. Tā, kā neapmierināja oriģinālā salona filtra cena - teicu lai nemaina. Pārējais viss labi.
Saņemot mašīnu, konsultants, visu vēlreiz izskaidroja, ka viss kārtībā, visas lampiņas deg, nedaudz iedauzīta apakšējā aizsargpanna utt. Pēc pāris dienām mainīju savam auto riepas un atklājās ļoti nepatīkami pārsteigumi, kurus "oficālais dīleris" nepamanīja.
1. Riteņa arkā nenostiprināti un atnākuši vaļā plastmasas dubļu sargi, kas braucot sitās gar riepu.
2. Pus motortelpa ar eļļu, kā vēlāk atklājās - ir bojāta blīvslēg gumija, kas steidzami jāmaina. Plus jāpapildina eļļa.
3. Nedeg kreisajā atpakaļskata spogulī iebūvētais pagrieziena rādītājs, kaut gan konsultants norādīja, ka visas lampiņas deg.
4. Pie reizes tad gribēju apskatīties, kas notiek ar salona gaisa filtru. Attaisot vāciņu, no tā izbira kaudze ar lapām - tātad meistars tur pat nav skatījies, bet sarunā uzreiz apgalvoja, ka ir netīrs un ir jāmaina.
5. Pēc tam gāju uz tehnisko apskati, kur norādīja par bojātām sailenblokiem, kuri jāmaina.
Tagad man nav pārliecības, ka mana mašīna vispār ir pārbaudīta. Un es nezinu par ko esmu samaksājis. Jo augstākminētās neizdarītās lietas un maldinājumi, liecina paši par sevi.
Tāpēc izvērtējiet vai tiešām gribat braukt uz šo servisu.
Komentāri (1)
Daļēji kļūdu atzina un blīvslēggumiju nomainīja. Pārējais jālabo un jāmaina pašam.