Narvesen - Slikts serviss, nesaprot valsts valodu
3. augustā pasūtīju Narvesen mājas lapā fotogrāfijas, un saņēmu paziņojumu, ka tās būs gatavas 4. augusta vakarā. 5. augustā no rīta aizgāju pēc fotogrāfijām, bet pārdevēja nesaprata, ko es vēlos, jo nebija apmācīta darbam, un vāji saprot latviešu valodu.
Turpmāk izvēlēšos citu uzņēmumu pakalpojumus fotogrāfiju izgatavošanai, un to pašu iesaku citiem!
Komentāri (6)
Dabigi jo Stokholmā nerunā latviski!
Kur Tu šeit redzi, ka Stokholmu piemin? :D
Tāpēc ka nav uzrzdītā vieta vai adrese!
Narvesen un Fotolukss jau sen zin par šo starpgadījumu, kopš tā notikšanas brīža, jo ņemot vērā, ka es ar sāpošu kāju biju speciāli gājis uz kiosku pēc bildēm, nekautrējos viņus par to informēt.
Kā jau minēju, turpmāk meklēšu citu vietu, kur izgatavot fotogrāfijas.
A kur rakstīts ka tas vispar notiek Latvijā? Adresu nav!!!
Pilnīgiem idiotiem paskaidroju:
1) Kiosks Nr. 127 atrodas Latvijā, Rīgā, Sarkandaugavas ielā 26 (Tramvaja pietura "Aldaris"),
2) Sūdzība nav tik daudz par konkrēto kiosku vai pārdevēju, bet par Narvesen Latvija kā uzņēmumu,
kas nenodrošina jauna darbinieka apmācību darbam.