Narvesen - Slikta apkalpošana
22.09.18 narvesen veikalā marijas ielā 2. Pulkstenis 10 tika iegādāti e-taloni un kafija un kasiere (ar vārdu marta) izrādīja necieņu pircējam, ar elkoņiem atspiežoties pret lēti un žāvājoties atbildēja pircējam.
Cerams ka reāģēsiet atbilstoši veikala protokolam un sekosiet līdzi pārdevēju attieksmei pret pircējiem.
Ar cieņu veikalā narvesen pircējs!
Komentāri (7)
Tas ir nepieņemami! Atspiesties ar elkoņiem pret lētiem pircējiem un vēl žăvājoties atbildēt. Atlaišana no darba kā minimums. Tikai kurš nâks vietā uz tik prestižu darbu ar tik motivējošu atalgojumu. Tā ka visiem pie pakaļas tavi protokoli
Ja pārdevējs stāvētu uz vienas kājas un piedodiet "nobezdētos" būtu labāk? Neaizmirsīsim, ka apkalpošanas sfērā strādā arī cilvēki un sūdzība, piedodiet man liekas nevietā.
"Cerams ka reāģēsiet atbilstoši veikala protokolam" - мордой об прилавок, būtu labākais "каспарса лиепиньша" gadījumā.
protokolu neatradām, nez kur palicis
Es arī nebūtu apmierināts, ja es kā kasieris tiktu iegādāts kopā ar e- taloniem un kafiju.
Bet šokolādīti beigās neaizmirsa piedāvāt? Tas ir galvenais!
Saprotiet, arī pārdevēji ir cilvēki. Es, kā Narvesen darbinieks saprotu, cik tas ir grūti. Varbūt cilvēks bija noguris. Ne katram ir jāceļas 4:50, lai paspētu būt Narvesen veikalā pirms 6:00, sagatavot smalkmaizītes, kafijas aparātu un pašu veikalu kopumā. Un ja vēl maiņa no pašiem 6:00-23:00, tad citādāku attieksmi nesagaidīsiet.
Man dažreiz jāceļas 6:00 un jābrauc uz kiosku un jāstrādā no 7:00-22:00. Protams, es neatbildu žāvājoties un atbalstot elkoņus pret galdu, bet gan cenšos visiem atbildēt cik vien laipni varu un sveicināties, kaut gan jau darba laika otrajā pusē jūtos noguris, kājas sāp. Tāpēc, lūdzu, padomāsim pirms sūdzēsimies par kāda attieksmi pret jums :)