Najada L
Nepērciet apavus NAJADA L tirdznievības vietās (tirdzniecības vietas Rīgas centrāltirgū un "Titānikā"). Pēc nepilniem 2. mēnešiem zābakiem sāka ļodzīties papēži un vienam zābakam izplīsa caurums kapes apakšpusē. Aiznesu tos atpakaļ uz tirdzniecības vietu "Titānikā", pārdevēja, negribīgi, bet pieņēma; uzrakstīju iesniegumu, aprakstīju problēmu, minēju čeka nr., datumu, summu - 21,-LVL; vēlējos KVALITATĪVU remontu, ja iespējams, bet, ja nav, tad NAUDU ATPAKAĻ... (labi, ka prātiņmš bija NEATDOT kopā ar iesniegumu ČEKU). Pārdevēja teica, ka būšot gatavi pēc 10. dienām, tad man pazvanīšot. Prasīju - varbūt es varu dabūt kādu tel., lai velti neskraidītu... man pārliecināti atkārtoja - JUMS ATZVANĪS! Nomierinājos un gaidīju... 10., 11., 12....14.dienas - NU NEKĀ...devos atkal uz "Titāniku"! Tur priekšā cita pārdevēja - izbrīnīta (NEKO par maniem zābakiem nezinoša), teicās visu noskaidrot un ATZVANĪT! Es kārtējo reizi jautāju pēc kāda kontakttelefona, bet arī šī vēl pārliecinātāk nekā iepriekšējā pārdevāja "Esjli JA skazala, to TOČNA SAMA atzvonju..." 3 dienu laikā. Un tavu brīnumu - NEKĀ ne pēc 3, ne, 4, ne 5 un ne 7.dienām...
Caur saviem sakariem dabūju NAJADA L grāmatvedes mobilo, zvanu un prasu, kas pa lietām, kur zābaki un kas tā par kllientu "čakarēšanu" gandrīz mēneša garumā? Grāmatvede teicās visu noskaidsrot un atzvanīt (!) Šoreiz mans telefons iezvanījās... dabūju zināt, ka zābaki pie viņiem esot gan, bet remonts gan neesot iespējams! Piedāvāja apmainīt pret citiem, vajadzības gadījumā, lai es piemaksājot; prasīju, kas būs tad, ja nekas no jaunās preces man nederēs vai nepatiks, uz ko grāmatvede solījās tādā gadījumā naudu ATDOT ... pievedums būšot ceturdien (tobrīd bija otrdiena), teicu, ka sestdien(brīvdienā), tad apmeklēsu NAJADA L tirdz.vietas un mēģināšu kaut ko piemeklēt! Sestdiena... nevienā NAJADA L tirdzniecības vietā no pieveduma nav ne smakas...vēl vairāk - no vecās preces tikai viens dermantīns, pie kam izmēri mini... Aiznesos tieši uz to t/v "Titānikā", kur biju pirkusi zābakus pirms 2.mēnešiem, uzrādīju čeku, teicu "ATDODIET NAUDU" (pārdevēja tā, kura teicās " ESĻI JA SKAZALA - TOČNA ATZVoŅU" 2,nedēļas atpakaļ). Arī šoreiz tai acis platas, saka, ka viņai neviens rīkojumu neesot devis naudu atgriest.... Zvanīju uzraiz grāmatvedei, kura savukārt atzvanīja pārdevējai...šīs tur kaut ko parunāja, pieminot jauno preci, rezultuātā man atbildēja, ka jaunais pievedums būšot pēc 2.nedēlām, lai es nākot tad... NU TĀDU ŅIRGĀŠANOS PAR CILVĒKU (KLIENTU) :).
Jums interesē, kā tas beidzās? Tā kā mans pacietības mērs bija pavisam pilns - nmekas cits neatlika, kā izvilkt attiecīgas iestādes apliecību ... ak, tavu brīnumu dabūju savus 21 latus pus minūtes laikā! Secinājums : ja esi pavisam parasts mirstīgais - bez "aizmugures" vai "attiecīgas apliecības" TEV NAV PILNĪGI NEKĀDU TIESĪBU, AR TEVI VAR MANIPULĒT KĀ PĒDĒJO ĀZI, NOVEDOT TEVI LĪDZ ... tas atkarīgs no katra pacietības un nervu sistēmas stabilitātes :)
Komentāri (8)
Kak mne vas zalko!Vam prosto nuzno bilo podozdav 10 dnej PISMENNOGO otveta i zvonit v obzestvo prav zaziti potrebitelej ili podat zalobu na neotvechennuju pretenziju.Poverte,vashi muchenija ochen bistro bi zakonchilis!
Man ir ļoti līdzīga situācija. Nezinu pat ko iesākt, nedēļu atpakaļ nopirku zābakus par 29ls Iļguciema veikalā Najada l. Uzvilku tikai 2 reizes un abiem zābakiem jau plīst viss vaļā. Vai tas ir normāli? Man ir tikai čeks. Ko man darīt??????
A zābaki par 29 Ls tas ir normāli?
Cilvēki mīļie, jūs maksājiet samērā nelielu naudiņu un vēlaties tos "zābakus" valkāt gadiem ilgi - tas taču nav reāli.
Najada, Vigo, Gabi, u.c. - sen jau zināms, ka tās firmas pārdod KĀRTONA apavus! Cik ilgi var uzķerties?
Bet nejau divas dienas aiziet līdz veikalam un zābakiem čau!
Līga, maz ticams, ka gadījumā, ja Jūs būtu valkājusi tos "zābakus" pat 2 mēnešus un tad viņiem būtu čau, Jūs nebūtu rakstījusi sūdzību :)
Runa neiet par 2 dienām, vai 2 mēnešiem, bet gan par to, ka par 21 Ls vai 29 Ls nu nevar nopirkt kaut cik apmierinošās kvalitātes zābakus.
Piekriitu katei. Naw ko pirkt tirguu apavus un tad briiniities:)
Swiests kaads... a ko tad juus gribeejaat, peerkot apawus pa Ls20????!!! Kaadaa tirgus bodee??!!
Mana pieredze ir stipri līdzīga Sandijai, lai gan ar divu gadu atstatumu:(
Iegādājos zābakus, visādi it kā pieņemamus un kvalitatīvus, taču, kad pēc divām stundām tos novilku-kājas un gaišās zeķubikses bija kā dalmācieša raibajos plankumos...Kājas tad nomazgāju, bet zeķubikses tā arī plankumainas palika...
Pārdevēja gan bija laipna un pretīmnākoša-nosauca gan firmas reģistrācijas numuru, gan iedeva īpašnieka tālruņa numuru.Iesniedzu arī oficiālu iesniegumu (ar pretenzijām un vēlmi saņemt atpakaļ naudu )uz kuru gan 10 dienu laikā nesaņēmu rakstisku atbildi.
Zvanīju īpašniekam, kurš taisnojās, ka eksperti atzinuši, ka brāķa nav, ka naudu atpakaļ man nevar atdot u.t.t. Pieprasīju vēstuli ar ekspertu slēdzienu, kuru viņš teicās esam nosūtījis u.t.t.
Nu jau tas ilgst dienas divdesmit un viss liecina par to, ka man nāksies samierināties ar tirgotāju nekaunību un ekskluzīviem zābakiem, kurus var nēsāt tikai ar melnām zeķubiksēm, jo man, diemžēl, nav tik iedarbīgas iestādes apliecības kā Sandijai...