My fitness - Juridiski sakārtota cilvēku krāpšana
My Fitness plusi: aprīkojums ir labs, zāle trenažieri, dušas un skapīši.
Ar to arī viss labais beidzas. Ja slēdzat līgumu, viss līgums ir vērsts uz My Fitness labumu iegūšanu un tikai, par klientiem vispār nav padomāts. Juridiski līgums ir arī sastādīts tā, lai varētu “slaukt” klientus par neparko, un tas būtu likumīgi, respektīvi, lai tiesā My Fitness nezaudētu. Ir jāsecina, ka My Fitness ir “labs” jurists, kas ņem vērā tikai My Fitness intereses.
Līgums ir izstrādāts ļoti skrupulozi, kur paņemts maģiskais “14” datums. Jūs varat saslimt vai bērni var saslimt, vai vienkārši netiekat, vai arī simts dažādi iemesli. Ja gribēsiet apturēt līgumu un būs pagājis “14” datums, jūs maksāsiet pilnu summu par tekošo mēnesi un par nākamo mēnesi.
Līguma slēgšana attālināti maksā 10 eiro lētāk, kā uz vietas, kur, iespējams, administrators būtu izskaidrojis esošo kārtību. Tā kā es slēdzu līgumu attālināti neizlasot līgumu kārtīgi no sākuma līdz beigām, par šo kartību nezināju. Attiecīgi, kad gribēju atteikties no šī nejaukā kantora, un tas notika pēc “14” datuma, administrators ielika vēl mēnesi klāt, ko man bija jāapmaksā.
Rezultātā, kamēr tiku no šī “kantora” vaļā, man bija jāsamaksā gandrīz 70 eiro par neizmantotu pakalpojumu.
Un smieklīgākais, kad es rakstīju administrācijai lūgumu, lai atceļ pēdējo rēķinu, jo nebiju zāli izmantojis jau divus mēnešus, jo biju slims, saņēmu atbildi: “Atrādiet ārsta zīmi”, it kā es būtu viņu darbinieks vai padotais. Tas jau parāda, kāda attieksme ir šim ‘’kantorim’’ pret klientiem, kuriem it kā viņi sniedz pakalpojumu.
Lūdzu, ja negribat sliktu pieredzi, nekāda gadījumā neslēdzat līgumu ar šo "kantori".
Komentāri (2)
Jūs ar varu kāds spieda parakstīt? Nu bet ir jālasa ko paraksta un viss. Negribas jau teikt, bet pats vainīgs.
Esmu ar myfitness sadarbībā ļoti daudzus gadus.
Esmu gan gājis prom, gan kavējis maksājumus, slimojis, nebijis pus gadu un tt. Un nav nekādu problēmu.
Viss līguma ietvaros, izpalīdzīgi darbinieki, nu super!
Var iet vēl uz dažādām zālēm.
Ja šo situāciju saskata kā problēmu, tad viss nelietīgākie ir mobīlo sakaru operatori.
Ir dienas kad neizmantoju telefonu vai arī ir slikts pārklājums, man tik un tā ir par to jāmaksā... Cik nelietīgi!