MUTA - Ne prece, ne nauda
05.06. Internetveikalā iegādājos legingus un džemperīti, izmantojot atlaides kodu. Atlaidei vajadzēja būt 15%, bet tā uzrādījās lielāka. Nobrīnījos, bet pasūtīju. Vēlāk saņēmu e-pastu, ka sistēmas kļūdas dēļ pirkums jāatceļ, jo preces ar tādu atlaidi man nedošot. Labi, kam negadās. Pirkumu esot atcēluši un naudiņa atgriezta. Ņemot vērā, ka tā bija piektdiena, kad preces pasūtīju, rēķinājos, ka naudu varētu saņemt tikai pirmdien. Naudu nesaņēmu, otrdien tāpat. Rakstīju, kas par lietu, vai tiešām naudu ir man atgriezuši!? Uz ko saņēmu atbildi, ka jā, nauda ir atgriezta, bet, lai sazinos ar savu banku un noskaidroju, kas par lietu. Un ēit rodas jautājums, vai tiešām man ir jāskrien pēc savas naudas? Vai man pašai būtu jāatrisina šis naudas jautājums, ja problēma ir radusies viņu pašu vainas dēļ?
Komunikācija laipna, bet rodas sajūta, ka nav ieinteresēti situāciju atrisināt kā pienākas. Klientam nav jāatbild par sistēmas kļūdām. Klientam nav jādomā, kā atgūt savu naudu.
Vēlējos sevi iepriecināt, bet paliku gan bez preces, gan naudas.
Pievienot komentāru