Multilukss - Apbrīnota par to, ka neviens nav uzrakstījis nevienu sūdzību
Darbam, kā tādam nav ne vainas.
Runa iet par vadību. Attieksme neizsakāmi drausmīga, sāksim ar to, ka darba sludinājumos ir norādīta maldīga darba alga, kas ne tuvu nav tik liela (ja nu vienīgi neej klāt katram cilvēkam 10× un neuzbāzies, kā tirgū, kā to liek darīt vadība) un burtiski piespied pirkt to, ko klients nevēlas.
Darbiniekus visulaiku novēro kamerās, (un arī noklausās, taču to viņi ir izpļāpājUšies, tas nekur nav norādīts) nevar ne runāt ar kolēģi, ne smieties, ne tuvoties viens otram, ja kas ir pretēji tad uzreiz zvana un piedraud atlaist. Veikalā var pēkšņi kādai precei nomainīties Cenas, par ko mēs neesam apziņoti, pēctam seko strīdi ar klientiem + klausies ka centies kādu apkrāpt, un beigās no savas kabatas vēl atdod naudu par starpību, var notikt arī tā, ka pēkšņi beidzas akcija visā veikalā, kurai vispār nebūtu jābeidzas tajā laikā un tad jūs varat iedomāties kas notiek. Par visu nozagto preci arī protams atdod no savas kabatas.
Vadībai ja jautā kādus nopietnus jautājumus par šādām lietām, vai par to kad mums sataisīts apgaismojumu mūsu "kabūzī" kur pat nav 5×5m un knapi apgriezties var, kur mums jāēd tumsā, kāpēc decembra mēnesī noņem procentu no piemaksas un par to procentu tev uzDāvina sūda kalendāru uz to visu nesaņem atbildes - klusums. Ā, vienīgi par elektrību - Elektriķis, kad atbrīvosies tad sataisīs (ļoti aizņemts, ja gadu nevar ielīmēt jaunas led lampiņas) ja kaut kas notiek veikalā vai rodas problēmas, tad vienalga kas noticis vienmēr būs vainīgs darbinieks un vēl dabusim paklausīties. Par veikala vadītāju ņem vienalga cik ilgi strādājošu darbinieku, nekādi neapmāca (visu jautā ilgāk strādājošajiem darbiniekiem) un pēctam atlaiž jo, redz neatbildīgi strādā.
Ja veikala menedžere, kurā strādā 10+ gadus, jautā kā ielikt papīru printerī 🤦🏽♀️ tad man rodas ļoti daudz jautājumu. Un tāda ir visa vadība, vispār neko nejēdz no sava darba, bet uzvedas tā itkā tu esi vergs un tev uz neko nav tiesības (sūds viņu priekšā) vadībai ir normāli apsaukāt savus darbiniekus, aprunāt, līst personīgajā dzīvē un pēctam tālāk stāstīt to visu. Nav pilnīgi nekādas cieņas, pat ne grama. Daudz reizes algas, piemaksu nesakritības utt. Esmu apbrīnota par tādu attieksmi, un par to, ka neviens nav uzrakstījis nevienu sūdzību, jo mēs zinām ka tāpat ir ļoti daudzos veikalos. Ņemiet vērā, ka šajos veikalos nenovērtē ne tavu darbu, ne to kā centies, ka dari vairāk kā tev vajadzētu. Nevienam nekas neinteresē. Būsi robots. Par darba apstākļiem nerunāsim (tikko ieraudzīju sludinājumu (labi darba apstākļi) sasmējos. Tākā padomājiet pirms ejiet tur strādāt.
Komentāri (1)
Taisnība ir . Viņi pat prasa rakstīt paskaidrojumus par to ka esi pasūtījusi preci no noliktavas , bet prece nav atnākusi . Pataisa mūs par vainīgiem . Prasītu labāk paskaidrojumus no noliktavas ! Un jā , tas menedžeris , kura ilgus gadus bija vadītāja , nemaz neprot taisīt dokumentus , prasa palīdzību pārdevējiem , kurus nav normāli apmācījuši . Un visu laiku interesējas par privātu dzīvi , apsmej pārdevējas algu . Un ļoti "smuki" aprunā pārdevējus tiem aiz muguras . Nemāk visu tieši sejā pateikt .