Mon Amour - Attieksme
Labdien! Man bija veikts pieraksts uz procedūru salonā Mon Amour Baznīcas ielā 35, Rīga 05.02.2020 plkst. 9.00. Ierados laicīgi, salons vēl nebija atvērts. Gaidīju līdz plkst 9.05. Salons vēl netika atvērts. Plkst. 9.06 zvanīju uz norādīto telefona numuru. Teicu, ka man bija pieraksts. Sākumā sazvanītā sieviete bija neizpratnē, kāds pieraksts. Tad atcerējās. Sāka skaidrot, ka žurnālā kaut kas sajucis. Un vai varam pierakstīties uz citu laiku. Vai šāda attieksme ir patīkama klientam? Ja kaut kāda iemesla pēc procedūru nevar veikt norunātā laikā, tad iepriekš pazvana un brīdina. Vai ne?
Komentāri (4)
sanita12345, arī man bija tada pati situācija. Es ierados laicīgi, gaidīju 40 minūtes, pēc tam pie manis iznaca kundze un izbrinijas "kāds pieraksts? nav".
Turkey901, es pilnībā piekrītu, ka mēs visi esam cilvēki un viss var gadities.
Tomer uzskatu ka nakamiem klientiem un ipaši salona īpašniecei ir jāzin, ka tā ir diezgan nopietna problēma salonā: pierakstīšanas problēma.
Ļoti laipna, profesionāla attieksme. Man bija matu griešana un krāsošana. Nogrieza ļoti forši, precīzi. Kad jutos pavēsi, pat iedeva pledu! Silti iesaku.
sanita12345 nika12345
Kā boti ar to 12345
Sveika, mīļā, kā tev iet? mani sauc Šarona Ārneta, man ir liels prieks ar jums iepazīties, lūdzu, sazinieties ar mani tieši uz manu privāto e-pastu uz ( [slēpt]@gmail.com ) Man ir kaut kas saprātīgs, ko ar jums apspriest tikai pa e-pastu, un es arī jums nosūtīšu manas bildes, paldies
( [slēpt]@gmail.com