Moller Auto Latvia - Bojājums, slēpšana un maldināšana, neprofesionāla attieksme, bezatbildība, vienaldzība
23.martā 2024 nodevu savu Audi automašīnu regulārajā servisā, kā arī lai novērstu dzesēšanas šķidruma noplūdi, un saņēmu to tikai 13. aprīlī. Pēc dažām dienām, 15. aprīlī, pamanīju, ka priekšējā bampera lūpa ir bojāta ar skaidrām nekvalitatīva remonta pazīmēm. Servisa darbinieki neinformēja par bojājumu un, šķiet, mēģināja to slēpt, domājot, ka tas netiks atklāts. Pēc defekta atklāšanas nekavējoties vērsos servisā pēc skaidrojumiem, griežoties uzreiz pie servisa vadītāja, kurš solīja visu noskaidrot. Tālāk komunikāciju turpināju tikai ar viņu.
Tālākā attieksme bija pilnīgi neprofesionāla, vispār nebija nekādas vēlēšanās pēc iespējas ātrāk šo problēmu risināt, vairākkārt sniedzot nepatiesu informāciju, apgalvojot, ka detaļu nevar pasūtīt atsevišķi, ka viņi ir sazinājušies ar detaļas ražotāju un nav saņēmuši atbildes utt. Tikai pēc manas personīgās saziņas ar ražotāju detaļa tika pasūtīta 1-2 nedēļu laikā. Uz jautājumu ražotājam, vai bija kādi mēģinājumi ar viņiem sazināties no Latvijas vai no Moller Auto, atbilde bija noraidoša. Bildes ar bojājumiem un daļa no komunikācijas ar ražotāju ir pievienotas pielikumā.
Tagad detaļa beidzot ir saņemta, bet vēl jāveic tās sagatavošana krāsošanai, krāsošanu un uzstādīšanu. Tas viss ir aizņēmis 5, drīz jau 6 mēnešus, un problēma vēl joprojām nav atrisināta. Šajā laikā no Moller Auto un viņu oficiālajiem pārstāvjiem nebija pat nevienas atvainošanās par situāciju. Es esmu pilnīgi pārliecināts, ka to varēja un vajadzēja atrisināt pavisam citādi. Uzskatu, ka tas nav tikai atsevišķs gadījums, bet gan sistemātiska problēma šajā uzņēmumā.
Šāda oficiālā Audi dīlera attieksme pret pastāvīgu klientu, vairāk nekā 10 gadu garumā un tagad jau bijušo, ir nepieņemama, jo liecina par bezatbildību, vienaldzību, neprofesionālismu un mēģinājumiem maldināt klientu.
Pievienot komentāru