Mohito - Prece nav saņemta, nauda no konta noņemta
10.01.2021. Veicu pasūtījumu Mohito internet veikalā, veicu apmaksu. Manā profilā parādās, ka 12.01.2021. Prece nosūtīta. Ir 23.01.2021. Prece nav saņemta. Ar uzņēmumu nav iespējams sazināties, klienta atbalsta telefona numurs nedarbojas, čats slēgts. Ir tikai kontaktforma, kuru nosūtīju vairākkārt, atbildes nav. Vēlos, lai atgriež naudu. Bet tādas iesniegumu formas nav. Var aizpildīt preces atgriešanās formu vai sūdzību, abos variantos, jānorāda kāpēc preci vēlas atgriezt, un jāpiesaka kurjers. Bet man nav ko atgriezt, jo neko neesmu saņēmusi.
Komentāri (3)
Ja prece netiks piegadata tad nauda tiks atmaksata!
Kāds ir termiņš, kurā Jūs akceptēsiet, ka prece netiks piegādāta (mēnesis, divi, gads utt.)? Es JAU to gaidu 14 dienas,
Nav pat īsti jēga mēģināt atgriezt jo arī tas nedarbojas.. Jau no Decembra cenšos atgriezt preci, tāda pati situācija- telefons atslēgts, uz e-pastiem neatbild un jautājumu formā var sūtīt cik pieprasījumus vien vēlās. Preču atgriešanas forma itkā strādā, bet kurjers nebrauc.. (lai gan aizpildot formu nekādu apstiprinājumu nesaņemu)
Pagājušo nedēļu beidzot saņēmu ziņu no Mohito, ka 21.01.2021 ir izsaukts kurjers. Tā arī neviens neieradās.