Moduls1 - Slikts serviss un attieksme pret klientiem
Moduls1 darbinieki neatbild uz klientu jautājumiem. Acīmredzot ņirgājas par klientiem. Uz elementāru jautājumu, kad pieslēgs apkuri, viņi nezinot. Priekš kam tā govs tur sēž pie telefona ja nespēj atbildēt. Tas nav normāli, kad dzīvoklī ir 14 grādi.
Komentāri (3)
Jā, ticiet man, Ludmila Lāce-Paula ir īpaša maita. Labāk ejiet prom no Modulis 1, Mēs no Modulis 1 pārgājām uz DzĪKS ''Staburags'', pavisam cita attieksme, laipns priekšsēdētājs, atsaucīgi darbinieki, ir piekļuve un droši var apskatīties mājas lietu, ne RNP, nevienā namu pārvaldē tā nav. DzĪKS ''Staburags'' tiešām ir labs kooperatīvs, zemi komunālie rēķini un viszemākā apsaimniekošanas maksa par kvadrātmetru. Nešmauc cilvēkus un bija ievērojami zemāki rēķini jau pirmajā mēnesī. Rūpējās par savām mājām un iedzīvotājiem. Palīdz arī mazturīgiem pensionāriem un invalīdiem ar santehnikas pakalpojumiem, neņem par to naudu, ja kaut kas ir jāmaina dzīvokļa īpašumā, piemēram, kas vairs nav kooperatīva atbildība, bet jau dzīvokļa īpašnieka. Pozitīva attieksme tikai un vienīgi. Slimai kaimiņienei nomainīja tualetes podu un nepaprasīja ne centa no pensionāres ne par podu, ne par santehniķa darbu. Super. Vienmēr palīdzēs.
Nekur lētak nav, cik maja megavatu izlieto tik un visi maksā. Modulī arī neņem par santehniķa darbiem, savukārt ja Jūsu privatizētā dzīvoklī jānomaina tualetes pods, kurš makšā ne 5 eiro , bet 125 ! neviens par Jums nemaksās ;)
Protams, bet katrs gadījums tiek vērtēts individuāli. Bet tiešām viennozīmīgi iesaku vai nu DzĪKS “Staburags” vai SIA “STABURAGS nami” apsaimniekotājums. Man pieder viens dzīvoklis DzĪKS “Staburags” un sievai dzīvoklis ir SIA “STABURAGS nami” apsaimniekotājs. Mums cena par kvadrātmetru ir smieklīgi zemas.