Mods.lv - Necieņu pret klientu
Pakalpojuma līmeņa šaraškina kantoris. Chiptūninga "speciālists" - Akmetovs izturas kurtu un necieņu pret klientu. Ļoti lielas aizdomas par šī varoņa kompetenci un spējām. Tika uzstādīts uzdevums diagnosticēt un identificēt chiptuning darbības traucējumus. Viņam neizdevās izpildīt uzdevumu un piedāvāt risinājumu, atšķirībā no konkurentiem. Būdams "profesionāls'' uzdeva daudz nevajadzīgu jautājumu, absolūti neiedziļinoties problēmā, virspusējs serviss, kā rezultātā nauda par diagnostiku ir samaksāta ne par ko. Cenas ir kosmos, nepamatoti augstas, ņemot vērā darba kvalitāti un servisu. Es neiesaku nevienam sazināties ar šito "servisu" par chiptūninga jautājumiem, problēmas ar Dpf daļiņu filtru un tā tālāk... Maksājums tikai skaidrā naudā un bez čeka. Laika, naudas un nervu zaudēšana.
Pievienot komentāru