Mobilly - gūst papildus ieņēmumus popularizējot 1859 numuru nevis bezmaksas numuru - Neētiska prakse
Vai zinājāt, ka mobilly kā galveno klientu saziņas līdzekli popularizē 1859 numuru, kurš no atsvešķiem operatoriem ir par maksu un klientiem par šādām sarunām var nākties maksāt samērā prāvas summas?
Patiesībā, mobilly mājaslapā pie 1859 numura ir zvaigznīte, un ja klients paskatās mājaslapas apakšā, tad redzams, ka pie * atsīfrējuma ir norādīts tālruņa numur 22001859. Šis tālruņa numurs lielākai daļai klientu ir bezmaksas.
Kāpēc mobilly rīkojas tik neetiski un neprofesionāli un uz savu klientu nezināšanas rēķina mēginā gūt papildus ienākumus? Tas ir atvērts jautājums visiem mobilly klientiem - vai mobilly tiešām visus savus klientus uzskata par otršķirīgiem sabiedrības locekļiem un fokusē savu biznesu uz veco labo krievu teicienu " ne najebjosh, ne prozivjosh".
P. S. Starp citu, lielākā daļa no ieņēmumiem, kas tiek gūti zvanot uz 1859 numuru, aiziet nevis operatoram, kurš jūs apkalpo, bet gan uzņēmumam, kuram pieder šis numurs (šajā gaadījumā tas iespējams ir mobilly)
Komentāri (1)
Labdien,
Netīši pamanīju Jūsu sūdzību, kas nebija adresēta mums, līdz ar to nesaņēmām par to ziņu.
Labprāt paskaidrošu situāciju:
1. Mēs par šī numura lietošanu neko nesaņemam, tas nav mūsu biznesa ienākumu veids
2. Izvēlamies primāri reklamēt īso numuru, jo to ir vieglāk iegaumēt
3. Visos drukātajos materiālos un vidē uz vietas norādam arī standarta numuru
4. Mājaslapā šādi risinām šo numura jautājumu, jo numurs neskaitāmas reizes tiek pieminēts visā mājaslapā, kā arī "biežāk uzdotie jautājumi" sadaļā, kas nozīmētu, ka mums ir neskaitāmas reizes jāpaskaidro iespēja izmantot otru nr., kas mākslīgi padarītu garākus tekstus. Lapas apakša ir nemainīga un vienmēr redzama šī atruna par otra numura lietošanas iespēju.
Rebeka no Mobilly