Mobilie Telefoni
Kādi Jūs visi esat pīkstuļi! Viss ir tik slikti, visi jūs, āžus nelaimīgos piečakarē. Pārdod sliktus telefonus, nemāk remontēt. Un Jūs jau 50 reizi konstatējat ka redz, atkal iesmērēja brāķi. Ja cilvēks nav nu patiešām galīgs losis, tad pērkot jebkuru preci viņš izlasa lietošanas pamācību, izspaida to preci, un ja nu tiešām viss ir pa prātam - tikai tad velk ārā maciņu vai banku karti. Palasot šeit ievietotos pastulbos tekstus, liekas ka Jūs esat nenormāli pārsteigti ka pārnākot mājās jauniegādātais telefons ar Jums balsī nerunā un čības nepienes. Stipri šokēti par šādu cūcību kādus 4-5 mēnešus to paciešat un tad tik teciņus skrienat rakstīt prasījuma pieteikumus. Ja visa vaina ir apstāklī ka dzīve ir pārāk mierīga, gribas kādam pačakarēt prātu (a ja nu kautkas vēl atlec no tā visa?), nu varbūt atrodiet katrs sev cienīgu pretinieku, vienojaties par naudām uzvarētājam un kārtīgi izplūcaties. Nav ko čakarēt prātu tirgotājiem tikai personiskās neirozes dēļ. Besī ārā! :) P.s. Ar telefonu tirdzniecibu nēesmu saistīts.
Komentāri (5)
a mne kazetsja chto ti prosto lox.
Man liekas, ja mes maksajam naudu par to, tad mums ir visas tiesibas pieprasit kvalitativu preci un labu apkalposanu.
Nepilnības likumdošanā Jums dod šādas tiesības. Bet tas vairs nav uz ilgu.
Interesanti gan..??? Kā tas ir nav uz ilgu laiku? Ja es pērku - tad man ir tiesības saņemt šo preci normālā stāvoklī. Un, ja ne - tad priekškam man vispār tērēt naudu? Man viņa no debesīm nenokrīt.
Pats esi āzis, ja tā patīk! Nelien ar savām plātībām citu sāpēs un rūgtajā pieredzē, ne tev rakstītais domāts!