Mobigwou - KRAPSAA
Nesen atpakaļ man atnāca sms ar paziņojumu "" vai es gribu turpināt sadarbību par augstas maksas pakalpojuma / spēles / izmantošanu un, ja no manis netiks sniegta atbilde, firma automātiski ieslēgs "skaitītāju'', kas ari tika izdarīts, jo sazināties uz viņu noradītam adresēm un numuriem praktiski nebija iespējams kaut principa man tas ari nebija jādara, jo šis firmas pakalpojumus nekad neesmu izmantojis ne devis ari savu piekrišanu pēc tam, kad saņēmu Jūlijā sakuma bites rēķinu izrādās ka tajā ieslēgtas 6 spēļu pakalpojumi no 20.06 līdz 04.07. Kad vairakkārt griezos pie btes darbiniekiem, gan rakstiski gan personīgi pēc pēdējā iesnieguma saņēmu pēc vairāk kā 12 dienu gaidīšanas atbīdi / pa šo laiku tika atslēgts mans telefons / kautgan visa manā līgumā norādītā ikmēneša maksājama summa tika nomaksāta laika, tātad apriori jau bija pieņemts lēmums, ka klientam nevar būt taisnība tad kāpēc apgrūtināt sevi vel ar radušas summas pamatojumu beigu beigas izrādās, ka es pats ari esot vainīgs, jo pie līguma noslēgšanas man vajadzēja iesniegt prasību par paaugstināta maksa pakapojum bloķēšanu jauki no comments paliek neatbildēts tikai viens jautājums: kāpēc par to netiek klients informēts pie līguma slēgšanas? Tas būtu tikai juridiski korekti ar cienu n. J. P. S. Esmu bijis ilgadejs bites klients un cerēju, ka tāds ari būšu turpmāk, bet ar shemotajiem tas vienkārši unpossible.
Pievienot komentāru