Minnti - Slikts serivss
Labdien,
diemžēl aiz Skaistā skandināviskā mājaslapas dizaina ir ļoti slikts klientu serviss.
Šis uzņēmums ir tas pats, kas picturehappy - par kuru ir ne viena vien slikta atsauksme šajā un citās lapās - tieši klientu servisa ziņā.
Tiešām neiesaku šeit veikt pasūtījumus, jo attieksme ir vienkārši drausmīga.
Mana pieredze: veicu pasūtījumu 5dienas vakarā, jo mājaslapā bija norādīta 31% atlaide bilžu pasūtījumiem. Pēc pasūtījuma apmaksas sapratu, ka kods nav reģistrējies un ka atlaide nav piemērojusies, kā rezultātā samaksāju daudz lielāku summu, nekā sākumā paredzēts.
Uzreiz meigināju kontkatēties ar klientu servisu, bet diemžēl tel. Nebija pieejams, rakstīju čatā. Ziņu nesaņēmu. Rakstīju atkārtoti 1dienas vakarā - nu jau pie paša pasūtījuma - klusums. Ziņu nesaņēmu. Pēc atkārtotas interesēšanās 18.11. , pēkšņi svētku dienā man atbildēja, ka pati esmu vainīga un nekādu atlaidi vai summas vērtību atlaides apmērā es saņemt nevaru. Un ka vajadzēja ātrāk sazināties. Uz maniem iebildumiem netika reaģēts. Uzņēmums izliekas, ka neviens nav ar viņiem sazinājies.
Mani nostāda muļķes lomā - tā teikt pati vainīga.
No sirds iesaku izvēlēties citu kompāniju bilžu un kalendāru pasūtīšanai.
Katrīna
Komentāri (1)
Labdien, Katrīna. Paldies par Jūsu izsmeļošu situācijas aprakstu.
Rūpīgi izskatot šo gadījumu, visas pieejamās sarakstes un informāciju tajās, rekonstruējām šādu situācijas gaitu:
12.novembrī tiek saņemts Jūsu pasūtījums. Nākamajā dienā (13.novmebrī plkst.9.21) mēs saņēmām ziņu čatā, kurā rakstāt: “Kļūdas pēc nepievienoju atlaižu kodu” un jautājumu, kā rīkoties, lai atgūtu summas starpību. Plkst. 9.53 čatā tiek uzrakstīta atbilde ar ziņu, kā šo situāciju iespējams risināt. Tālāka atbilde, vai šāds risinājums der netiek saņemta, tādēļ nekāda tālāka rīcība no klientu servisa puses neseko, jo neviena pasūtījuma atcelšana netiek veikta bez klienta apstiprinājuma.
15.novembrī plkst. 19.51 saņemam e-pastu ar to pašu ziņu un lūgumu rast iespēju atgūt starpību. Šajā brīdī mūsu klientu serviss atrod pasūtījumu pēc tā pasūtījuma numura un secina, ka tas jau ir saražots. Diemžēl, šādos gadījumos, kad pasūtījums ir jau gatavs, esam korekti un laikā to izpildījuši nevaram atgriezt samaksāto summu vai kā citādi koriģēt jau izpildītu pasūtījumu. Šādi noteikumi izstrādāti saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu Nr.255 punktu, kad “Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības”, apakšpunkts: 22.3. prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta.
18.novembrī plkst. 11:02 mūsu klientu serviss sniedz e-pastā atbildi izklāstot esošo situāciju, ka pasūtījums jau ir ceļā pie saņēmēja un naudas atgriešana šādā gadījumā vairs nav iespējama.
Lielā pasūtījuma apjoma dēļ, diemžēl, šajās svētku brīvdienās atbildes uz klientu jautājumiem sniedzām prioritārā secībā vadoties pēc tā, vai un kā iespējams klientam palīdzēt, tādēļ Jums netika sniegta tūlītēja atbilde, par ko atvainojamies.
Mums patiesi žēl, ka Jums bijusi šāda pieredze un nav izdevies pasūtījumu noformēt tā, kā bijāt iecerējusi, taču tas neattaisno Jūsu uzskaitītos apvainojumus un nekorekti norādīto informāciju.