www.sudzibas.lv Minikid.lv Slikts klientu atbalsts, pazaudēta paciņa un pircēja maldināšana

Minikid.lv - Slikts klientu atbalsts, pazaudēta paciņa un pircēja maldināšana

Veikala minikid darbībā saskatāmi vairāki pārkāpumi.
Vēlējāmies pasūtīt bērnu autiņus, minikid mājaslapā bija pieejamas vairākas lapas ar autiņu veidiem, visiem norādīts, ka prece ir uz vietas. Veicām pasūtījumu un apmaksājām. Pēc 3 dienām veikals ar mums sazinājās un informēja, ka mūsu izvēlētie autiņi nav uz vietas. Piedāvāja tikai dažas alternatīvas. Ja nevēlamies alternatīvas, tas jāgaida 3 nedēļas. Bijām gatavi gaidīt, par to arī informējām komersantu. Uzskatām, ka tikām maldināti par preču pieejamību.
Pēc 3 nedēļām vēl preci nebijām saņēmuši un vērsāmies pie komersanta, lai uzzinātu statusu - informēja, ka nedēļas laikā būs piegāde. Nedēļa pagāja un piegāde nenotika.
Pēc 4 dienām saņēmām epastu par to, ka pasūtījuma statuss ir mainījies uz dpd pickup, bet izsekošanas numurs mums netika iedots.
Pēc 6 dienām paciņa vēl nebija saņemta, rakstiski vērsāmies pie komersanta, komersants atbildēja, ka noskaidros kas ir ar paciņu.
Nākošajā dienā nesaņēmām atbildi, zvanījām uz klientu apkalpošanas tālruni - solījās darba dienas laikā noskaidrot un dot ziņu. Protams, ziņas nebija. Telefoniski mums tika iedots venipak pakas izsekošanas numurs, pēc tā skatoties, paka atradās Rīgas šķirošanas terminālī.
Nākošajā dienā zvanījām atkārtoti, bet uz mūsu zvaniem neviens vairs neatbildēja. Mēģinājām vairākkārt zvnaīt un sūtīt e-pastus - nesaņēmām atbildi ne uz zvaniem, ne epastiem. Tajā pašā dienā komersantu rakstiski informējām par to, ka paciņa nav saņemta un vēlamies saņemt atpakaļ naudu - bez atbildes no komersanta puses.
Sekojošajās dienās vairākkārt mēģinājām ar komersantu sazināties telefoniski, bet mūsu zvani tika ignorēti.
Pēc aptuveni 2 nedēļām komersants pēkši atsūtīja epastu ar jautājumu vai esam saņēmuši paciņu. Atbildējām, ka paciņa nav saņemta un, kā minējām iepriekšējā epastā, vēlamies saņemt atpakaļ naudu. Komersants atbildēja, ka viņi ir izsūtījuši paciņu un ir jāatrod. Mēs atbildējām, ka esam jau iegādājušies alternatīvu, jo no komersanta puses nebija nekāda komunikācija 2 nedēļas, šo paciņu mums vairs nevajag un vēlamies atgūt naudu. Uz to komersants atbildēja, ka meklēs paciņu, ignorējot mūsu atteikumu.
Pēc 10 dienām beidzot saņēmām paciņu.
Beigās paciņu saņēmām, bet komersants nepildīja savas saistības laicīgi, ignorēja mūsu pieprasījumus atgriezt naudu un pašā sākumā jau mūs maldināja ar pieejamo sortimentu.

13.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes