Mi-home.lv (Uab Wind Traders Lv) - Slikts serviss
Pirms veiksiet pasūtījumu šajā veikalā, pārliecinieties, ka prece ir pieejama, piezvaniet uz telefonu, kurš ir norādīts mājas lapā (kad es zvanīju, telefons vispār bija atslēgts) . Veiciet apmaksu tikai pēc preces saņemšanas, tā jūs pasargāsiet sevi no iespējamām nepatikšanām, kā tas bija man. Pasūtīju preci, kuru solīja piegādāt nedēļas laikā. Pagāja 2 nedēļas, nekādu ziņu nav. Zvanīju vairākas reizes - telefons atslēgts. Uzrakstīju Meilu, atbildes nav. Piezvanīju uz patērētāju tiesību aizsardzības biroju, saņēmu instrukcijas, ko var darīt šādā gadījumā. Tad man izdevās dabūt naudu atpakaļ.
Komentāri (2)
Vai varat padalīties ar citiem, kāda bija PTAC instrukcija?
Uzrakstīt vēlreiz veikalam uz email: kad bija veikts pasūtījums, pasūtījuma nr., uz kādu summu (es atbildēju uz nosūtīto pasūtījuma apstiprinājumu, kur var redzēt preču sarakstu). Uzrakstīt, ka jūs mēģinājāt zvanīt un rakstīt veikalam, bet nesaņemat nekādas atbildes. Pieprasīt veikt piegādi līdz konkrētam datumam (datumu izvēlies pats). Pieprasīt veikt naudas atgriešanu, ja piegāde nevarētu būt nodrošināta līdz pieprasītam datumam. Norādīt bankas kontu, uz kuru veikt naudas atgriešanu.
Man paveicās, man atbildēja uzreiz un atgrieza naudu uzreiz.
Bet ja es nesaņemtu atbildi, tad vajadzētu griezties uz Eiropas patērētāju informēšanas centru Latvijā - tel.67388625