MFD Veselības Centrs Pārdaugava - Slikts serviss
Neiesaku. Reģistratūrā bardaks. Biju pierakstījusies uz izmeklēšanu, samaksājusi naudu (centrs sniedz tikai maksas pakalpojumus), pieraksts uz pus 10, rezult.pie ārstes tiku pēc vairāk kā stundas gaidīšanas, lai gan biju ieradusies laikā. Vairākas reizes prasīju, kādēļ viss kavējas uz ko reģistr.meitene ar blondiem matiem pat nemācēja neko pateikt, tik vien cik "māsiņa regulē rindu"..itkā nebūtu pieraksts, bet dzīvā rinda. Lai gan skaidrs, ka tā nav. Sapratu, ka ne man vienīgajai jāgaida ilgāk, arī pacienti uz citām izmeklēšanām tiek pieņemti daudz vēlāk par pieraksta laiku.. un ja vēl tu rēķinies vēlāk iet uz darbu u.c. darīšanas ieplāno. Neiesaku šo centru.
Komentāri (7)
Njā, traki, ka kādam pacientam pirms tevis tika veltīts nedaduz vairāk laiks (kā ieplānots) un tev nācās pagaidīt, briesmīgi, vajadzēja tos iepriekšējos patriekt (bet tad atkal kādam nebūtu labi un sūdzētos). Ir arī citi prievātie med. pakalpojumu sniedzēji, varbūt citur būs ātrāk, ja interesē tikai ātrums. :)
Un nē, nestrādāju MFD vai kādā citā privātā med iestādē, vnk padomājiet ar galvu, jums ir nepieciešams pakalpojums, drīzāk uztrauktos par kvalitāti, nevis par to, ka 1h sava laika nākas pagaidīt.
tad nevajag taisīt pierakstu. vai vajag pierakstīt aptuvenā laikā starp 12.00 un 14.00 utml. toties ja pacients nokavē 5 minūtes, tad tiek tā lekts gaisā, ka maz neliekas.
Nē, manā gadījumā pirms manis nebija pacientu. Ārste nokavēja darba laiku, nevis apkalpoja citu pacientu ilgāk. Cik sapratu no cita pacienta pēc manis uz to pašu izmeklējumu - tas viņiem ir standarts. Ārsti kavē un visi pacienti atkārtošu, PĒC pieraksta, vienmēr gaida ilgāk uz stundu un vairāk. Tā ir necieņa pret klientiem. Un kāda jēga no rindas un PIERAKSTA ja tas nestrādā? Cienīsim sevi un citus cilvēkus un viņu laiku. Esmu saprotoša, bet ne šajā gadījumā, kad man pat cilvēcīgi nevarēja pateikt pat aptuveno laiku, kad mani pieņems.
Un nē, mani neinteresē ātrums, bet es rēķinos ar savu laiku un citu cilvēku laiku. Ja pašas vainas dēļ kādreiz citus aizkavēju, vienmēr pabrīdinu vai cilvēcīgi izskaidroju situāciju un iemeslus - nevis pasūtu un ignorēju, kā tas bija šajā gadījumā. Un atkārtošu, vispirms reģistratūrā klients veic apmaksu uz konkrēto procedūru un tad tiek aicināts uz konkrēto procedūru, tad kādēļ reģistr. darbinieki, kuriem būtu jāzin, ka procedūras aizkavējas, nevar par to pabrīdināt pirms naudas iekasēšanas? Pareizi, galvenais ātrāk savākt naudu un pēc tam teikt, ka neko nezin stundas garumā. Lūdzu piezvanīt un noskaidrot - nevarot. Ja man vienkārši pateiktu, ka iepriekšējais pacients tiek apkalpots ilgāk - bez problēmām, saprastu. Bet saprotiet šeit bija citādāka situācija. Un sēžot reģistr.sapratu, ka viņiem tā ir normāla prakse, aptuveni 4 cilvēki izrādīja nesaprašanu, kādēļ jāveic pieraksts, ja tas principā nestrādā.
Obligāti jāpiemin meitenes matu krāsa? Reliģiju varbūt vēl uzprasīji?
Ir citi pacienti, kas kave pierakstu.Diemzel. Tas ari attiecas uz analizu nodosanu. Nu bet ko darit, vini ari naudu ir samaksajusi. Ir jagaida. Vai nu jaapmekle tad, kad cilveku maz (pusdienlaiks piemeram, lidz plkst 16.00). Gulbja laboratorija analizem ir laba alternativa, tur viss loti atri notiek...
Šeit, diemžēl, nebija vienkāršas analīzes, bet izmeklēšana, kuru Gulbja lab.neveic.