MFD veselības grupa - Slikts serviss
Attieksme vienkārši dramatiska. Norādītais darba laiks mājaslapā neatbilst. Pirmdienās un ceturtdienas norādīts, ka ārstu komisija pieņem līdz pkst.19: 00, bet ierodoties 18: 00 man ar neapmierinātu attieksmi atteica, ko šodien ārsti vairs nepieņem. Pierakstīties uz ceturtdienu 18: 00 nevar, jo ārsti pieņem tikai līdz 17: 00. Attieksme tāda, ka tu liec viņiem par velti strādāt nevis grasies viņiem samaksāt par pakalpojumu, kas nav lētākais tirgū. Mēģinot pierakstīties uz pirmdienu, piedāvājums bija tikai uz 17: 20, jo tad beidzas pieņemšana pēdējam klientam. Iespēju pierakstīties vēlāk vispār nepastāv.
Un tad vēl ārsti sūdzas, ka viņiem atlīdzība maza, kad paši nevēlas strādāt un pagaidīt 30 minūtes līdz nākamajam klientam.
Nekādā gadījumā neiesaku apmeklēt šo Veselības centru, jo tur ārsti nevēlas strādāt un saņemt atlīdzību. Bet administratoru attieksme un runas intonācija ir tāda, ka vēlas tevi ar mietu aizdzīt prom.
Komentāri (2)
Viņi jau ir paēduši un vēl pietiek
Ja medicīnas iestāde nesniedz pakalpojumus atbilstoši norādītajam darba laikam un attieksme pret pacientiem ir nepieņemama, tas ir nopietns pakalpojumu kvalitātes jautājums. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 19. pantu pakalpojumu sniedzējam ir pienākums nodrošināt pakalpojumu atbilstoši līgumam un solītajiem nosacījumiem. Ja mājaslapā ir norādīts konkrēts darba laiks, bet realitātē tas netiek ievērots, tas var tikt uzskatīts par maldinošu komercpraksi, kas ir aizliegta saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu.
Šādā situācijā ieteicams rakstiski vērsties pie MFD veselības grupas vadības, pieprasot paskaidrojumu par darba laika neatbilstību un darbinieku attieksmi. Ja uzņēmums nereaģē vai nesniedz apmierinošu atbildi, iespējams vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību par pakalpojuma neatbilstību solītajiem nosacījumiem. Turklāt, ja šāda prakse atkārtojas un tiek sistemātiski liegta iespēja saņemt veselības aprūpes pakalpojumu, var tikt izvērtēta iespēja ziņot Veselības inspekcijai par iespējamiem veselības aprūpes standartu pārkāpumiem.