MFD Laboratorija - Bezatbildīga attieksme, slikts serviss
Esmu šokā par MFD laboratorijas bezatbildīgo rīcību pret klientu.
Tā kā manam pusotru mēnesi vecajam bērnam bija jāveic plānveida operācija, pirms stāšanās slimnīcā bija jānodod covid tests. Savlaicīgi pierakstījos testa veikšanai caur centralizēto covid tālruni, kur manu bērnu pierakstīja analīžu nodošanai mfd laboratorijā. Pierakstu veicu pāris nedēļas pirms nepieciešamā datuma, lai būtu droša, ka visu paspēšu laikā - jo tests jānodod noteiktā laika intervālā, pirms stājamies slimnīcā. Ne ātrāk, ne vēlāk.
Taču dienu pirms testa veikšanas saņēmu īsziņu no mfd laboratorijas, ka šis analīžu ņemšanas punkts šajā noteiktajā datumā būs slēgts. Bez paskaidrojumiem, bez risinājumiem. Lieki teikt, ka ziņu saņēmu svētdienas vakarā ārpus visu iestāžu darba laika, kad nedz centralizētais tālrunis neatbild, nedz nozīmētā laboratorija ir sazvanāma - jāzvana darba laikā. Tātad nākošajā dienā, kad jau ir jāveic tests, lai analīžu rezultāti būtu gatavi uz brīdi, kad jāstājas slimnīcā. Atzvanot uz tālruņa numuru, no kura sūtīta īsziņa, arī ieslēdzas automātiskais atbildētājs, sakot, ka atļaujos viņus traucēt ārpus darba laika...
Rezultātā mfd laboratorija vienkārši mūs uzmeta, radot situāciju, ka nepieciešamajā datumā testu veikt nav iespējams, kā rezultātā mūs nevar uzņemt slimnīcā, lai veiktu ilgi gaidīto operāciju mazam bērniņam.
Komentāri (2)
Situācija briesmīga
Labdien, cien. Kubliņas kundze!
MFD Laboratorija saņēma Jūsu sūdzību par situāciju, kuru Jūs aprakstījāt. Jau sākotnēji vēlamies izteikt atvainošanos par radušos situāciju.
Jāatzīst, ka medicīnas personāls, kurš tiek nodarbināts Covid-19 paraugu ņemšanas punktos, mēdz saslimt. Ņemot vērā valsts veselības aprūpes sistēmas noslodzi pandēmijas laikā, kad viss iespējamais medicīnas personāls ir nodarbināts cīņā ar pandēmiju, šo personālu nav kam aizvietot.
Šajās situācijās zvanu centra darbinieki apzvana visus pacientus, kuriem ir ticis nozīmēts pieraksts uz šo paraugu ņemšanas punktu, un piedāvā citu pieraksta vietu un laiku, lai maksimāli, iespēju robežās, nodrošinātu pakalpojuma sniegšanu.
Zvanu centra darbinieki katram pacientam zvana vairākas reizes, un tikai situācijās, kad nesanāk pacientu sazvanīt, nosūta pacientam informatīvu ziņojumu. Šī ziņa tiek nosūtīta zvanu centra darba laikā, kas ir no 08:00 – 20:00 , kura laikā pacients ir aicināts sazināties ar zvanu centru un veikt pierakstu citā paraugu ņemšanas punktā.
Mūsu darbinieki vienmēr ir pretimnākoši, un vienmēr cenšas atrast veidu, kā nodrošināt pierakstu uz kādu citu paraugu ņemšanas punktu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu
MFD Veselības grupas administrācija