Mercato.lv - Slikts Serviss
Apkalpošana veikalā ir neapmierinoša. Preci pasūtīju 01.03.2020. Un uzreiz apmaksāju. Pie pasūtījuma apstiprināšanas norādīts, ka prece tiks izsūtīta 3-5 darba dienu laikā. Ir pagājis vairāk par nedēļu no veikala nav nekādu ziņu. Kas pati piezvanīju, informāciju par pasūtījumu sniegt nevarēja un solīja atzvanīt. Paši neatzvanīja. Zvanīju atkārtoti. Tad solīja, ka rītdien izsūtīs. Pagāja vēl divas dienas un pēc vēl visa zvana viņiem, Saka, ka vēl nav izsūtījuši. Neiesaku nevienam!
Komentāri (4)
Vai situācija uz šo brīdi ir vēl aktuāla? Padodat lūdzu ziņu. Es arī esmu cietusi no šī veikala.
Es neveicu priekšapmaksu, jo negribēju riskēt ar nezināmu e-veikalu. Scenārijs tieši tāds pats. Neko nav atsūtījuši solītajās 3-5 dienās. Vairākas reizes esmu zvanījis un man solīja atzvanīt. Ne reizi vēl nav paši atzvanījuši solītajos termiņos. Izskatās pēc klasiska krāpnieku kantora. Nekad neveiciet priekšapmaksu, ja tas ir iespējams - sevišķi interneta veikalos.
Par šo pašu e-veikalu, pagājuši jau 3meneši, neesmu neko saņēmis, sola naudas atmaksu, bet pagaidām nekā, uzrakstīju arī policijā iesniegumu, tur šī firma ir jau labi zināma!
Labdien! Jūlijā veicu pasūtījumu, un arī ne preces,ne naudas. Tagad oktobrī vērsos ar iesniegumu Valsts policijā, un ir uzsākts kriminālprocess. Iesaku visiem cietušajiem vērsties ar iesniegumiem Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes Brasas iecirknī (jo tieši ši iecirkņa apkalpojamā teritorijā atrodas SIA Nivetap) vai jebkurā citā tuvākajā iecirknī ar lūgumu uzsākt kriminālporcesu, atzīt par cietušo, un norādot materiālā zaudējuma apmēru.