Mercato.lv - Garantijas serviss neeksistē
Neiesaku šeit pirkt kaut ko dārgu, ja jūsu prece sabojāsies - jūs nesaņemsiet servisu ka tas ir norādīts likumā: 15 darba dienu laikā. Gaidu atrisinājumu vairāk ka mēnesi, nav ne preces, ne naudas. Kad zvanu, vīrietis-darbinieks atbild: dariet ko gribat! Man vienalga! Ejiet uz Ptac, utt.
Mani ka patērētāju neinteresē ka viņu serviss atrodas Lietuvā nevis Latvijā, un ka viņi mēneša laikā nevar novērst problēmu. Likumā ir teikts: preci saremontē vai atmaksā naudu un atceļ līgumu. Bet šajā veikalā tikai raksta: mums serviss neatbild, neko nezinam.
Šīm veikalam neinteresē jūs, tikai nauda un gūt no jums labumu. Klients un viņa problēmas mercato.lv neinteresē. Ja negribat problēmas ar garantiju un gaidīt mēnešiem ilgi: iesaku iepērkties kaut kur citūr un rakstīt oficiālo vēstuli (paraugs atrodams ptac m/lapā) - uzreiz kad jums rodas problēma ar preci.
Neesmu vēl saņēmusi neko no krāpnieku veikala! Informācija tika nodota PTAC un Valsts Policijā.
Komentāri (20)
Nav taisnība un patiesība. Vēl piemirsti citus faktus, likumā rakstītos.
Kārtēja dīvāna juriste, palasi vēlreiz likumus un tad tos piemin. Izrāvuši pāris vārdus no likuma un bāž visur, kur ir iespējams.
Man bija saruna ar PTAC darbinieku, es nerakstu to ko nezinu. Varbūt tas liekas jums ok, ka servisu jāgaida vairāk nekā mēnesi, nu tad tādi ka jūs arī gaida līdz pat sešiem mēnešiem.
Man bija saruna ar Elvisu Presliju. Vai es esmu rokenrola zvaigzne?
Man liekas, tālāk diskutēt nav jēgas, jums patīk diskutēt pašam ar sevi. Tiešām, dzīvošu tālāk, pofig. Lai remontē kaut vai gadu, es iešu un no kabatas izvilkšu pāris simts eiro un nopirkšu to pašu preci tikai jaunu, jo tā man ir nepieciešama manam projektam un steidzami. Jums taisnība Kungi :D kā domājat, varbūt uzdāvināt veikalam šo naudu ir vēl labāka ideja? Pandēmijas laikā tā ir milzīga palīdzība komersantiem, kuri cieš no krīzes :)
Nevar nepiekrist. Es nēesmu pret tevi. Bet tomēr pirmais komentārs...
Ļoti argumentēti. Redzu, ka jau rakstījat līdzīgus komentārus, jums jau ir 62.lpp statistika :)
Likumā ir noteikts:
Pārdevēja pienākums – sniegt atbildi/ piedāvājumu risinājumam –
parasti 15 darbdienu laikā. Atteikums jāpamato. Ja neizdodas strīdu
atrisināt, patērētājs var vērsties:
1. Patērētāju tiesību aizsardzības centrā pēc palīdzības
2. Pie attiecīgās jomas ārpustiesas strīdu risinātāja, piemēram,
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā, pie Latvijas Komercbanku
asociācijas ombuda, Latvijas apdrošinātāju asociācijas ombuda u.c.
3. Patērētāju strīdu risināšanas komisijā, ja Patērētāju tiesību
aizsardzības centrā sniegtā palīdzība strīda risināšanā nav
nodrošinājusi rezultātu un attiecīgajā jomā ir iespējams sasaukt
komisiju
4. Tiesā, tai skaitā saskaņā ar procedūru par maza apmēra prasībām
Ja iegādātā prece izrādās neatbilstoša, patērētājam ir tiesības
pieprasīt: 1. Vispirms – lai bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces
nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzināšanas) un
saprātīgā termiņā novērš preces neatbilstību VAI apmaina preci,
izņemot ja tas nav iespējams vai ir nesamērīgi.
2. Ja neatbilstību novēršanu nepaveic saprātīgā termiņā vai neapmaina
preci, neradot neērtības, patērētājam ir tiesības uz: Cenas attiecīgu
samazinājumu Līguma atcelšanu un naudas atmaksu
Ja rodas strīds ar pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju, tas vispirms
risināms pārrunu ceļā, cenšoties panākt vienošanos – mutiski vai
rakstiski.
Un kāds sakars te ar strīdu starp pakalpojuma sniedzēju un patērētāju, ja tekstā ir runa par garantijas servisu. Palasiet "Patērētāju tiesību aizsardzības likums" 5. daļas 16. pantu.
Attiecības ir starp mani un pārdevēju. Es iegādājos tur preci, nevis pakalpojumu. Ja pakalpojuma sniedzējs t.i. serviss, nevar nodrošināt pakalpojumu, tad veikalam jāuzsāk savu procesu ar viņiem, nevis man. Jūs rakstat it kā argumentu, bet palasot nekā tur nav:
16.pants (5.daļas nav, ja kas).
. Garantija
(1) Garantija ir ražotāja vai pārdevēja bezmaksas apsolījums atmaksāt patērētājam par preci vai lietu samaksāto naudas summu, apmainīt preci vai lietu pret atbilstošu preci vai lietu, bez atlīdzības novērst preces vai lietas neatbilstību vai veikt citas darbības, ja prece vai lieta neatbilst garantijā vai reklāmā sniegtajam raksturojumam.
(2) Garantija dodama rakstveidā, un tajā skaidri norādāmi nosacījumi prasījuma pieteikšanai attiecībā uz garantiju, garantijas termiņš — laikposms, uz kuru attiecināta garantija, kā arī garantijas devēja nosaukums (firma) vai vārds, uzvārds un adrese. Garantijā norāda, ka patērētājam ir noteiktas tiesības saskaņā ar normatīvajiem aktiem un ka garantija šīs tiesības neietekmē. Ja garantija neatbilst šiem noteikumiem, tas neietekmē garantijas derīgumu un patērētājs ir tiesīgs pieprasīt, lai garantija tiktu izpildīta.
(3) Garantija ir saistoša tās devējam atbilstoši garantijas dokumenta nosacījumiem un attiecīgajā reklāmā sniegtajai informācijai.
Es sagaidu garantijas solījumu vai nu termiņus, jābūt paskaidrojumam.
"Mani ka patērētāju neinteresē" labi, ka viņus "interesē" tādi patērētāji.
haha, kaada veel palidziba komersantam? to preci tachu mercato nedabuja bezmaksas.
un ne prece, ne nauda jums nav tapec, ka gan naudu, gan preci labpratigi atdevat.
15 darba dienas nav terminsh preces remontam, jusu panti iekopetie absoluti nekam neder, labak butu turpinat mulkjim nevis telot gudru.
15 darba dienas ir laiks kad firmai jāsniedz palīdzību vai paskaidrojumu, ko mēs darīsim tālāk. Firma pašlaik man vispār neatbild un vēstules ignorē, tātad tikai ar juristiem un PTAC varēšu to dabūt. Likumā nav noteikts skaidrs termiņš remontam, tā ir taisnība, tur ir tikai minēts ka tam jābūt "sapratīgam laika posmam". Gaidu jau no aprīļa.
Starpību starp ražotāja cenu un pārdošanas cenu viņi var dabūt, ja tā tas saucas.
informācija jau tika dota uzreiz kad preci Juus nodevat - bus remonts vai nauda. Tatad talak uz Jusu mulkjigajiem jautajumiem vairs nav jaatbild.
Papildus par neslavas celshanu jums ellendra vajadzetu likt atlidzinat visus zaudejumus, kadus jus radijat.
Interesanti, kādus tieši zaudējumus es radīju? Savāds komentārs, ka arī apmelošana. Vai jūs zinat vispār, kas tā ir par preci un ka to pats patērētajs nevar salauzt jo problēma nav preces mehānisks bojājums.
Ja kompānija ignorē paterētāju un neatbild uz epastiem, tas parāda attieksmi. Viens epasts ka "sorry neko nevaram izdarīt, serviss mūs ignorē" nav palīdzība. Ja es būtu komersants, man vieglāk būtu saglabāt reputāciju un palīdzēt vienam klientam.
Arī šo rakstu kas tika publicēts jau 05.06 dabūjāt izlasīt tikai šodien. Neesat darbinieks?
PTAC komisija sākot ar 16 darba dienu tiks informēta, jo man ir jāgaida kad beigsies gaidīšanas periods. Ka arī man ir jurists kas ar šādiem gadījumiem nodarbojas un pēc viņas rekomendācijas, var iet pat uz tiesu.
Varat vairs nerakstīt komentārus ar "muļķīgs" utt citiem līdzīgiem vārdiem. Parāda jūsu IQ.
Un varam saderet, ka isteniba to preci jus pati salauzat, nevis taa sabojaajaas
Kaadus zaudeejumus?! Pirmkart, tas ka Jus bojajat uznemuma zimola reputaciju.
Tas ka jus nesanemat atbildes uz visiem saviem daudzajam vestulem un zvaniem nenozime, ka taa ir ignoresana. Vienreiz atbildeja tad tagad ir jaliekas miera un ir jagaida!
Protams, ka karteja alkatiga un dumja jurista komentars ir iet uz tiesu, jo taa vins nopelna, redzot to ka Jus pati tapat neko nesaprot tad ar jums tas jurists manipule. Nekada tur tiesa nepalidzes un ta prece jau tad bus atpakal tapat.
Tapat bus jauns sia un viss pa galam- ta jusu slavena tiesa.
Un ptac komisija tapat neko nelemj, tapat bez komisijas ir skaidrs, ka prece ir jalabo vai jaatmaksa nauda un to ari teiks komisija, bet nekada jega tam lemumam tapat nav.
Ta vieta labak butu trenet pacietibu!
IQ parada sudzibu rakstisana un vel parejas lietas ko jus darat! Laikam par maz gadi,, tapec nav skaidrs kas ir jadara.
Es nebojātu "zīmola" reputāciju ja man nebūtu pretenzijas.
Ko jūs sakat, jāliekas mierā un jāgaida?
Nu tad iedomājaties, jums nav datora. Veikals neatbild vai atbild ar copy paste atbildi. Un ko darīt? Pie drauga iet? Varbūt aizņemties no paziņas vai iet uz bibliotēku? Varbūt nopirkt jaunu, bet ko tad darīt ar to preci kas tiks salabota? Pārdot ka lietotu?
Pieņemsim, ierīce ir nepieciešama darbam, jūs to izmantojat katru dienu. Man liekas, pat mēnesis ir par daudz. Jūs pats varat iedomāties ka jums tagad vairs nav datora? Vai telefona? Jo kādam "veikalam" ir pofig, kas domā tapat ka jūs, tip "pagaidīs, nekas nenotiks". Vai jums nav putekļusūcēja, un visa jūsu māja ir pilna ar putekļiem jo kāds " serviss'' negrib strādāt un darbinieki sēž pie datora Facebookā nevis kaut ko dara. Tā ir pasaule, parasta praktika. Tā notiek visūr. Un no manas pieredzes, jaklauvē uz visām durvīm lai tev kāds palīdzētu. Pat ārstam jāprasa izmeklējumu, pat jūsu darbā kolēģiem bieži jāsaka vienu un to pašu lai viņi beidzot pamodas!
Man liekas ka tur strādā cilvēki ar līdzīgu prātu ka jums.
Kāda starpība, jūs neko nevarat izdarīt, to var izdarīt tika Mercato darbinieki!
filozofija nav slikta, bet ir jasaprot ka cilveki neatnems sev visu algu tapec, ka jums viena prece saluza, neviens savu algu neatdos, tapec, ka jums negribas gaidit.
Preces sabojajas un no ta nevar izbeegt, jus jau zaudejat uzreiz taja bridi kad jums saluza prece.
Izstiepties vai sarauties bet mercato NEVAR NEKO IZDARIT, lai situaciju uzreiz atrisinatu.
Ja, ir jasezh un jagaida un jo vairak sudzibu jo lenak viss notiks.
Es nepiekrītu, viņu alga ir daudz lielāka nekā nauda ko viņi samaksāja ražotājam vai starpniekam par preci.
Mercato strādā vairāk par 3 cilvēkiem, nauda maksāt algas viņiem ir, online bizness tagad plaukst.
Pēc manas pieredzes, jo vairāk kustini cilvēku jo vairāk dabūsi beigās. Ja nedari neko, vari gaidīt kaut gadu. Man bija līdz tam 4 gadījumi ar garantijas remontu un katru reizi kad es raksīju vai zvanīju - pēc tā tikai cilvēki sāka kustēties un kaut ko darīt.
Es gaidīju 1.5 mēnesi līdz uzrakstīju šo sūdzību, līdz tam nekas nebija izdarīts, visu laiku es jautāju kas notiek.
Savu viedokli mainīt negrasos, paldies par "līdzjutību".
Es nepiekrītu, viņu alga ir daudz lielāka nekā nauda ko viņi samaksāja ražotājam vai starpniekam par preci.
Mercato strādā vairāk par 3 cilvēkiem, nauda maksāt algas viņiem ir, online bizness tagad plaukst.
Pēc manas pieredzes, jo vairāk kustini cilvēku jo vairāk dabūsi beigās. Ja nedari neko, vari gaidīt kaut gadu. Man bija līdz tam 4 gadījumi ar garantijas remontu un katru reizi kad es raksīju vai zvanīju - pēc tā tikai cilvēki sāka kustēties un kaut ko darīt.
Es gaidīju 1.5 mēnesi līdz uzrakstīju šo sūdzību, līdz tam nekas nebija izdarīts, visu laiku es jautāju kas notiek.
Savu viedokli mainīt negrasos, paldies par "līdzjutību".