www.sudzibas.lv MemberShop Preces atgriešana!!

Membershop - Preces atgriešana!!

Sveiki, vēlējos pastāstīt par Membershop.lv attieksmi pret saviem klientiem, sūdzos es reti, bet šoreiz esmu nokaitināta. Lietas būtība sekojoša, iegādājos apavus, apavi neatbilda izmēram, sākās garais preces atgriešanas etaps, 3 darba dienas mēģināju sazināties sūtot viņiem vēstules no sava e-pasta uz [slēpt]@membershop.lv , par preces atgriešanas kārtību, atbildes nekādas, tikai rakstot viņu mājaslapā, tā teikt pa tiešo, saņēmu atrakstīšanās tekstu, kas neietvēra atbildes uz maniem jautājumiem. Nākamais solis, sāku viņiem zvanīt, tad gan diezko neapmierināti ieteica man izpētīt atgriešanas noteikumus, teicu, ja reiz esmu piezvanījusi, lai izstāsta kur es varu informāciju atrast. Aizpildīju atgriešanas veidlapu, joks, kas joks, par preces atgriešanu atrēķināti Ls 3, kaut gan viņu pašu noteikumos 11.3.8. noteikts, ka preces atgriešana ir Ls 2, laikam jau nepareizi norādīju preces atgriešanas iemeslus, tāpēc maksāju Ls 3, uz manu jautājumu, kāpēc tā, īsti jēdzīgi atbildēt nespēja. Nju tagad gaidu, kad ar mani sazināsies kurjers, kā arī cik ātri saņemšu savu naudu par iegādāto preci.
Secinājums viss ir labi, līdz momentam, kad vēlies atgriezt preci, esmu pamatīgi vīlusies, un turpmāk vairs neko neiegādāšos, un par savu nepatīkamo pieredzi informēšu citus, lai nebūtu liekas raizes, jo attieksme un apkalpošanas serviss Membershopam ir zem katras kritikas.

L

Komentāri (4)

L Lisa123 13.03.2013

Papildinot savu sūdzību, ieteikums visiem, kas vēlas iegādāties kādu preci no Membershop, rēķinieties ar faktu, ja jums iegādātā prece nederēs, vai būs kāds brāķis, bet iesniegumā faktu par brāķēto preci nenorādīsiet, tad kopējie zaudējumi no iegādātās preces summas būs Ls 5, t.i Ls 3 preces piegāde+ Ls 2 preces atgriešana, tā kā padomājiet divreiz, vai tas ir tā vērts!!!

E eggita 29.08.2013

Es ar esmu vīlusies - par preces atgriešanu - kurjers var ierasties tikai no 10-17.00, ja prece liela -jāņem uz darbu, savādāk nevar nosūtīt :D
Es konkrēti -pirku ILEX somu - liela nauda...jagaida ilgi -atnāca pavisam cits modelis - nomocījos ar atgriešanu -ok, naudu atgrieza! pēc pāris men atkap parādījās mana kārotā soma, ar cerību tomēr riskeju pirkt velreiz - un kas atnāca? atkal cits modelis :D
nu ka ta var -a meitenes, kas atb uz zvaniem -diezgan nelaipnas un protams - ne pa ko neatbild, viss uz piegadatāju :D jeb arī - info nodosim...
rokassprādzēm - un pulksteņiem -netiek norādīti aproces garumi - arī ieberzos...tā vien šķiet, ka viss izdarīts, lai Membershop varētu izmantot klientu naudu, uz kādu max termiņu, un bez procentiem :D

G Gee 11.10.2013

Man arī tikko atnāca nepareiza kleita, turklāt ar mammu dzīvojam vienā adresē, mamma arī kaut ko ir pasūtījusi no Membershop, un mana kleita atnāca nevis man, bet uz mammas vārda. Sākumā nesapratu, ka tā ir "itkā" mana kleita.
Izrādījās, ka ir- ļoti līdzīga- tikai bez volāna ap vidukli.
Uzrakstīju vēstuli- nevēlos maksāt 2 LVL par viņu kļūdu- redzēs kā man ies..

A AlisON 13.05.2015

Nezinu, man ar viņiem šajā ziņā bija ļoti laba pieredze. Pēc pusgada lietošanas noplīsa somai rokturis. Uzrakstīju uz e-pastu, atsūtīju bildes, jau pēc pāris dienām atbrauca kurjers un savāca somu garantijas remontā. Pēc mēneša tāpat atbrauca kurjers un atveda saremontētu somu. Par piegādi arī nebija jāmaksā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes