T/C Maxima XXX - Slikts serviss
Devos uz veikalu, lai iegādātos sveramo gaļu. Nokaitināja Ilgā gaidīšana un pārējo pārdevēju vienaldzība. Īsāk sakot, lai tiktu pie izvēlētā gaļas gabala, pārdevēja bija jāgaida 10 min kā minimums. Pārējie pārdevēji staigā it kā neliktos ne zinis, ka cilvēki netiek apkalpoti. Iesaku vadībai apmācīt personālu, pametot savu darbavietu, atrast cilvēku savā vietā vai apmācīt citus darbiniekus aprīkoties ar svariem, lai klientiem nav jāgaida.
Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā kad un aptuveni cikos ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda
Komentāri (3)
Katram darbiniekam ir SAVI pienākumi. Tas, ka kāds gāja garām, nenozīmē, ka viņa pienākums ir tev paklanīties un iemest tev rokās gaļas gabalu. Ja reiz gāji uz veikalu, tev jārēķinās, ka var nākties stāvēt rindā pie gaļas, vai pie kases. Eesi Tu nekada Vip persona, ka pēkšņi visi kasieri, krāvēji, menedžeri tevi ieraugot ģībs un skries pakalpot.
Tāds jēls radījums, ka uzreiz jāskrien sūdzēties? Nožēlojama tava dzīves uztvere.
Žēl, ka neesi redzējis, kā kādreiz cilvēki jau vairakas stundas pirms atvēršanas stāvēja pie veikala durvīm, lai nopirktu elementāri sviesta paciņu vai desas gabaliņu, jo visiem nepietika. Kur rodas tādi mīkstpēdiņi? Paaudze, kas izauga pokemonu laikmetā?
Eva! Jusu agstība! Tu esi dauns!
Man jau patīk šie sūdzības rakstītāji. Ja nav ne kāda sakara ar cilvēku apkalpošanu/tirdzniecību tad arī nekad nesapratīs. Kāds elles darbs ir veikalos. Un ja vadība nav tā labākā tad arī darbinieki tādi nebūs.