SIA MAXIMA Latvija, Talsu šoseja 25, Jūrmala, - Pircēju krāpšana, atsakas pardot preci par uzliktu preti cenu zīmi
29.11.16 16:25 kasē man izsit čekā alk. dz. METAXA 7* 0,7l 26,05 EUR. Es skaidroju kasieri, kā plaukta izlikta cena 16,99 EUR, viņa izsauca menedžeri, kura atsākas mainīt cenu čekā. Paskaidroja, ka akcija beidzas, viņi nemaksā starpību no savas naudas! Akcija beidzas 24.11. cenu jāņem nost 25.11.Ja cenu zīme stāv pretī, es gribu nopirkt pa šo cenu.
Komentāri (14)
Блин! Как эти алкаши задолбали! И вам не стыдно тут такое писать? И ещё женщина!
Starp citu, man ir biezhi taa bijis MAXIMĀ. Latvijā ir zems serviss visam. Punkts.
Patērētāju tiesību aizsardzības likums: 3.pants. Patērētāja tiesību pārkāpums: 3) nav nodrošināta iespēja saņemt vispusīgu un pilnīgu informāciju par preci vai pakalpojumu vai preces vai pakalpojuma cenu; 21.2 pants. Labas komercprakses principu ievērošana: Organizējot preču pārdošanu vai pakalpojuma sniegšanu, jāievēro profesionālā rūpība un godīgums attiecībā pret patērētāju. Es Maximā iepērkos reti, bet katru reizi uz 1-3 precēm cenas nesakrīt. Cenu zīme nebija samainīta 5 dienas! Precēs izliktas akcijas vietā. Rēc likuma Maximai jāatmaksā starpību.
Светлана! То есть Вы по акции, которая проводилась с 3 по 24 ноября пытались накупить кучу алкоголя 29 ноября? А почему не по акции, которая проходила 5-10 лет назад?
Varbūt trūkst papildus roku.kas tās cenas nomainīs? Manuāli
uz akcijas zīmes ir datums
Lai to ieraudzīt vajag ar brillēm pagulēt uz grīdas. Jā cena stāv - akcija turpinās! Tas ir likuma pārkāpums, cik pircēji ir nopirka preces un cenas ieraudzīja tikai mājas? Reti kurš atgriezās atpakaļ. Patērētāju tiesību aizsardzības likums 3.pants, 29(1). pants. Par 5 dienam nevar samainīt cenu zīmi? Tad vainīgs pakalpojuma sniedzējs!
29.pants. Patērētāja tiesības, ja sniegts līguma noteikumiem neatbilstošs pakalpojums
(1) Patērētājs, kuram sniegts līguma noteikumiem neatbilstošs pakalpojums, vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai pakalpojuma sniedzējs bez atlīdzības novērš sniegtā pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem. Ja tas nav iespējams, patērētājs ir tiesīgs prasīt, lai pakalpojuma sniedzējs attiecīgi samazina pakalpojuma cenu vai atmaksā par pakalpojumu samaksāto naudas summu. Samazinot cenu vai atceļot līgumu un atmaksājot patērētājam par pakalpojumu samaksāto naudas summu, var tikt ņemts vērā labums, ko patērētājs guvis, izmantojot pakalpojumu, un par ko līgumslēdzējas puses ir vienojušās.
(2) Pakalpojuma sniedzēja pienākums ir izpildīt tādu šā panta pirmajā daļā minēto prasījumu, kas ir atbilstošs un samērīgs, ņemot vērā pakalpojuma un tā neatbilstības raksturu, kā arī neradot neērtības patērētājam.
(3) Šā panta pirmajā daļā minēto tiesību izmantošana neizslēdz patērētāja tiesības pieprasīt zaudējuma atlīdzību vai līgumsoda samaksu.
Ņemot vērā, cik daudz alkohola patērējat, gan jau bijāt "šmigā", kad iepirkāties, tas arī izskaidro, ka datumu uz cenu zīmes ieraudzīt nevarējāt
Ņemot vērā, cik daudz alkohola patērējat, gan jau bijāt "šmigā", kad iepirkāties, tas arī izskaidro, ka datumu uz cenu zīmes ieraudzīt nevarējāt ????
Светлана! А не слишком ли много вы пьёте? Женский алкоголизм ох как тяжело лечиться...
Господи! Они молоко мешают с виски и зубной пастой!
Очень люблю таких людей. Видят желтый ценник и бегом хватают,не посмотря ни на название товара,ни на срок акции. А потом крики-вопли,мол вы воруете,и обманываете,а бедным кассирам эту белиберду выслушивать . Ничего страшного,в этот раз не напьетесь ;)
Посмотрела историю жалоб
Что то слишком много жалоб на Максиму. кажется вам на стоит туда больше ходить
Думаю вы бывший работник и таким образом пытаетесь очернить торговую сеть )
Slinki, jūs esat un atļaujaties kautko par citiem teikt, ja vēlaties ieekonomēt japievērš uzmanība akcijas kodam , kā arī akcijas datumam. Nebūtu problēmu ja beigtu gaidīt , kad visu ar karoti mutē ieliks.