www.sudzibas.lv MAXIMA Nepareizi marķējums sieram

MAXIMA XXX Saharova iela - Nepareizi marķējums sieram

Labdien,
Regulāri pērku tikai viena siera marku, kuru sapako un marķē maxima. Šoreiz siers neatbilst marķējumam. Un ņemot vērā karantīnu, iegādājos vairumā un tagad viss jāmet ārā. Trūkst ticamības, ka nākamo reizi būs pareizs marķējums.

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 21.04.2020

Labdien!
Lūdzu uzrakstiet uz e-pasta adresi: [email protected], vairāk informācijas par savu sūdzību (siera nosaukumu, preces svītru kodu un kāda ir pretenzija par produkta kvalitāti..

A

Komentāri (5)

T tele2 nidejs 21.04.2020

Nepirksi vairs sieru,ja trūkst ticamības par nākamo reizi? Varbūt nākmreiz jāliek lietā visas maņas..jāblenž..jāosta..jāgaršo..turpat,neatejot no kases!

"iegādājos vairumā un tagad viss jāmet ārā" - Kas par veselā saprāta trūkumu?! Ja prece neatbilst marķējumam - nes viņu atpakaļ uz veikalu un saņem naudu, jeb apmaini pret atbilstošu preci.

L Livva 21.04.2020

Ko nozīmē neatbilst marķējumam? Jāskatās, kas ražotājs, jo, piemēram, Holandes sieru, Maxima fasē no vairākiem ražotājiem. Ja redzu, ka ražo "Latvijas piens", tad neņemu, jo viņu ražotais nav Holandes siers un pat ne vienkārši siers, bet pārsālīta, gumijas masa.

A Anete 22.04.2020

Pēc šī komentāra izpetīju kārtīgi informāciju uz uzlīmes. Atšķīras, ka vienam bija pielikts ražotājs Latvijas piens(tas kurš bija negaršīgs) un otram nebija norādīts ražotājs. Bet visa pārējā informācija bija burts burtā.

A Anete 22.04.2020

Abi iepakojumi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes