MAXIMA XXX Saharova iela - Nepareizi marķējums sieram
Labdien,
Regulāri pērku tikai viena siera marku, kuru sapako un marķē maxima. Šoreiz siers neatbilst marķējumam. Un ņemot vērā karantīnu, iegādājos vairumā un tagad viss jāmet ārā. Trūkst ticamības, ka nākamo reizi būs pareizs marķējums.
Atbilde no
uznemums Maxima Latvija
Pārstāvja atbilde
21.04.2020
Labdien!
Lūdzu uzrakstiet uz e-pasta adresi: [email protected], vairāk informācijas par savu sūdzību (siera nosaukumu, preces svītru kodu un kāda ir pretenzija par produkta kvalitāti..
Komentāri (5)
Nepirksi vairs sieru,ja trūkst ticamības par nākamo reizi? Varbūt nākmreiz jāliek lietā visas maņas..jāblenž..jāosta..jāgaršo..turpat,neatejot no kases!
"iegādājos vairumā un tagad viss jāmet ārā" - Kas par veselā saprāta trūkumu?! Ja prece neatbilst marķējumam - nes viņu atpakaļ uz veikalu un saņem naudu, jeb apmaini pret atbilstošu preci.
Ko nozīmē neatbilst marķējumam? Jāskatās, kas ražotājs, jo, piemēram, Holandes sieru, Maxima fasē no vairākiem ražotājiem. Ja redzu, ka ražo "Latvijas piens", tad neņemu, jo viņu ražotais nav Holandes siers un pat ne vienkārši siers, bet pārsālīta, gumijas masa.
Pēc šī komentāra izpetīju kārtīgi informāciju uz uzlīmes. Atšķīras, ka vienam bija pielikts ražotājs Latvijas piens(tas kurš bija negaršīgs) un otram nebija norādīts ražotājs. Bet visa pārējā informācija bija burts burtā.
Abi iepakojumi.