Maxima XX - Slikts serviss/maiņas vadītāja
Šodien, 26. Jūlijā nopirku kaķu konservus ar atlaidi, kas piremēRojas ar paldies karti. Nepamanīju, ka atlaide tiek piemērota pērkot 5 bundžiņas un paņēmu 10. Pie pašapkalpošanās kases veicu apmaksu, kur konstatēju, ka atlaide nedarbojas pilnā apjomā. Uzrunātais pārdevējs pasauca maiņas vadītāju (iuzvārdu nezinu) , kura paziņoja, ka tā ir mana vaina, ka viņai tagad vajag veikt naudas atgriezšanu. Savukārt es atbildēju, ka pat ja klients ir kļūdījies, tad vajag palīdzēt, nevis visu laiku vainot. Man ejot projām, šī darbiniece no muguras, klaigāja, ka esmu vainīga tikai es un lai es sūdzoties kur gribot!
Vai tiešåm tāda attieksme ir pieļaujama? Jo katrs maxima darbunieks ir uzņēmuma, seja,. Sen nebiju saskārudies ar tik nelaiipnu un rupju darbinieku veikalā. Manuprāt, jebkurš pircējs var kļūdīties, bet tas nenozīmē, ka veikala darbinieks var pircēju pazemot. Diemžēl šī darbiniece laikam aizmirsusi savus pienākumus un labo toni.
Pievienot komentāru