Maxima xx/ Rēzeknē - Attieksme
Labdien. Situācija ir tāda, ka veikala , maxima xx vadītāja ļoti necilvēcīgi izturās pret darbiniekiem. Vairākkārt, kad apmeklēju šo veikalu vēroju kā vadītāja visu pircēju un kolēģu priekšā pazemo pārdevēju. Vai tādas ir pieauguša cilvēka uzvedības normas? No malas tas izskatījās ļoti zemiski. Katru reizi, kad apmeklēju šo veikalu, rodas sajūta it kā esmu lauku veikalā... Vienmēr viņa kādam bļauj virsū. Ļoti daudzi cilvēki iet projām no darba tieši vadītājas dēļ. Un tas nav pirmais gadījums, kad esmu vīlies šajā veikalā. Man nav skaidrs kā šadi cilvēki var vadīt kolektīvu, un kā kolektīvs var izturēt šādu vadību.
Ļoti vēlētos lai jūs pārskatītu šīs vadītājas spējas vadīt kolektīvu, jo viņas emocionālais intelekts līdzinās 0.
Kā ideju varu piedāvāt emocionālā intelekta paaugstināšanas kursus. Emocijas atspoguļo mūsu personību un ikdienas komunicēšanas prasmes ar apkārtējiem. Spēja tās regulēt un nosūtīt ir vienas no pašām svarīgākajām kompetencēm 21.gadsimtā, tas ļauj labi strādāt, veiksmīgi komunicēt ar citiem, un, protams, saglabāt labu veselību.
Esmu ļoti vīlies, vairs šo veikalu apmeklēt Nevēlos. Vadītājas vārds bij Inna.
Komentāri (3)
Ja darbinieki negrib stradat normali ka tad ar viniem tikt galā?Es reiz stradaju maxima un zinu situacijas kad veikala direktors var ari uzblaut uz darbinieku protams es to neatbalstu ,bet ja cita risinajuma nav.Dažkart pircēji redz to ko viņiem patiesiba nevajadzetu redzet.Viss atkarigs no situacijam.
TOP Partika - Slikta izturēšanās pret darbiniekiem.
Labdien. Situācija ir tāda, ka veikala top (Ludza, Raiņa iela 32) vadītāja ļoti necilvēcīgi izturās pret darbiniekiem. Vairākkārt, kad apmeklēju šo veikalu vēroju kā vadītāja visu pircēju un kolēģu priekšā pazemo pārdevēju. Vai tādas ir pieauguša cilvēka uzvedības normas? No malas tas izskatījās ļoti zemiski. Katru reizi, kad apmeklēju šo veikalu, rodas sajūta it kā esmu lauku veikalā... Vienmēr viņa kādam bļauj virsū. Ļoti daudzi cilvēki iet projām no darba tieši vadītājas dēļ. Un tas nav pirmais gadījums, kad esmu vīlies šajā veikalā. Man nav skaidrs kā šadi cilvēki var vadīt kolektīvu, un kā kolektīvs var izturēt šādu vadību.
Ļoti vēlētos lai jūs pārskatītu šīs vadītājas spējas vadīt kolektīvu, jo viņas emocionālais intelekts līdzinās 0.
Kā ideju varu piedāvāt emocionālā intelekta paaugstināšanas kursus. Emocijas atspoguļo mūsu personību un ikdienas komunicēšanas prasmes ar apkārtējiem. Spēja tās regulēt un nosūtīt ir vienas no pašām svarīgākajām kompetencēm 21.gadsimtā, tas ļauj labi strādāt, veiksmīgi komunicēt ar citiem, un, protams, saglabāt labu veselību.
Esmu ļoti vīlies, vairs šo veikalu apmeklēt nevēlos.
anatolijs1583
WTF?
Laikam visos veikalos identiska situacija vai ari viena un ta pati vaditaja ??