Maxima - Troksnis skaņa no pašapkalpošanās kasēm
Sveiki, vēlētos pateikt to, ka pīkstināt produktus pašapkalpošanās kasē, no katra produkta skenēšanas rodas ļoti liels troksnis ausīm, tiem kam ir jūtīgāka dzirde tie sapratīs, par ko es runāju. Un diezvai, kāds uz veikalu nāk ar ausu aizbāžņiem, lai to troksni nedzirdētu. Uzskatu, ka tas signāls no skenēšanas ir par skaļu. Nezinu, vai tas ir domāts puskurliem un veciem cilvēkiem. Šis nav joks! Ceru, ka nākotnē maxima spēs samazināt aparāta trokšņus. Kā arī uzskatu, ka labāk vienam pārdevējam, tomēr ir sēdēt parastajā kasē, nevis cilvēkiem, jāgaida Rindā uz pašapkalpošanos. Rindas ir netikai parastajās kasēs, bet arī pašapkalpošanās. Es vispār labprāt iepērkos parastajā kasē, kur apkalpo pārdevējs. Jauku dienu, paldies
Labdien!
Nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi ir viena no mūsu prioritātēm, tādēļ pateicamies par Jūsu rūpēm un atgriezenisko saiti!
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Komentāri (4)
Jebkuram robotam kreisajā pusē ( skenera tuvumā) ir podziņa ar kuru var regulēt skaņu. Uz šīs podziņas ir ikona,kas apzīmē skaņu .
Rimi jaunā ieviestā skaņa, sveramajiem produktiem arī ir kas šausmīgs. Katru reizi sabīstos. Man arī ir ultra dzirde, kas diemžēl apgrūtina dzīvi. Kādreiz arī sabiedriskajā transportā kad braucu, tad pīkstošā skaņa aizverot durvis ir nenormāla. Labi, ka nav vairs ar to skaņas teroru jāsaskaras.
Cilvēki paliek aizvien stulbāki un stulbāki,nepatīk ej uz citu veikalu..ko tu gribi lai tevis dēļ nogriež tik klusi, lai nākamā vecene atkal bauro ,ka neko dzirdēt nevar?
jusu sudzibas ir smiekligas,viss neapmierina pat skaņa