Maxima - taromāts

Regulāri nav pieejams taromāts. Pat zvanot personālam, neskatoties, ka pa veikalu staigā darbinieki, tiek ignorēta pilnās tvertnes nomaiņa.
Jāsaka tā, ka citos veikalos šis pasākums notiek operatīvi, kā piēri jāmin Lidl un Rimi, kur šādi jautājumi tiek atrisināti ātri.
Norādītais telefona numurs pie tvertrs 8 000 2020 lūgumu palīdzēt atrisināt jautājumu arī ignorē, pat nevēlas piezvanīt un precizēt, kad būs pieejama iekārta.
Jautājums, kāpēc pie taromāta pievienots telefona numurs kurš neko tāpat nerisina, vien atbil runājiet ar darbiniekiem uz vietas.

16.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 16.01.2024

Labdien!
Paldies par ziņu.
Lai varētu pārbaudīt radušos situāciju, lūdzam uz [email protected] atrakstīt Maxima veikala adresi.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda

Komentāri (2)

C Cilvēks16 16.01.2024

Protams,ka jārunā ar darbiniekiem uz vietas. Jūs domājat,ka operators, kurš runā pa tālruni skries iztīrīt taromātu? Otrs, ir jāsaprot,ka taromāts,jebkuram veikalam ir pielikts par papildus darbu bez samaksas. Kad darbinieki atbrīvojas no sava pamatdarba,tad arī to iztīra.

S sannas 16.01.2024

Tāpēc, ka veikalā nav tāda speciālā darbinieka priekš taromāta. Šis pienākums ir uzkrauts kasierim, maiņas vadītājam vai krāvējam. Ja šis cilvēks šobrīd sēž kasē, vai centrālajā kasē vai piemēram veic komplektēšanas darbus, tur fiziski neviens nevar aiziet, jo viens cilvēks divās vietās vienlaikus nevar atrasties. No vienas galējības otrā, sūdzības vai nu par taromātu, vai par to, ka rindas. Ticiet man, neviens tīšu prātu to neveicina. Darbinieku skaits ir līdz ārprātam nominimizēts, drīz arī pēdējie neizturēs un aizies.
Visas negācijas tiek uzgāztas uz tiem, kas strādā zālē. Ļoti žēl, ka šīs negācijas nedzird tie, kas ofisos sēžot izlemj, ka piemēram janvārī darbiniekam nedrīkst būt vairāk par 110-120 stundām mēnesī. Un pa šīm 110 stundām viss ir jāizdara tikpat perfekti, kā to varētu prasīt, ja strādātu pilnu likmi.
Mans ieteikums pircējiem- biežāk sūdzēties un sūdzēties tieši vadībai, tiem "gaišajiem prātiem", kas lemj, ka var taču lieliski ekonomēt ar stundu samazināšanu.
Tieši dēļ tādu gudro ekonomistu vājprāta, plaukti ir pustukši, nav pārskatīti termiņi, plaukti varētu būt tīrāki, cenas varētu būt pareizākas. Tas nav normāli, ka lielā veikalā 1 darbinieks ekonomijas dēļ tiek likts strādāt 2 vai pat 3 nodaļās vienlaikus un tiek pieprasīts, lai viss būtu perfekti izdarīts. Ja vadība parūpēsies par saviem darbiniekiem, darbinieki parūpēsies par pircējiem.
Šobrīd sanāk tāda cīņa ar neiespējamo, jo diemžēl darbiniekus neviens no vadības nedzird un negrib dzirdēt.
Strādāju par aģenti vairākos lielajos tīklos un darbinieku izmisums man nav svešs, es ar to saskaros ikdienas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes