Maxima - Slikts serviss un darbinieku attieksme uz savu darbu
Šīs konkrētās Maximas vadītājiem vajadzētu sekot darbinieku darbam, jo klientam nav laika lasīt katru cenu, tādēļ, ja beidzas kāda prece, jānovāc cena, nevis tikai jāizpleš prece,kas ir palikusi. Citādāk pie stenda viena cena, bet pie kases cita... tas nav pieņemami. Kādēļ klientam būtu jāmaksā vairāk, tikai kāda darbinieka nolaidības dēļ. Pārdevējai pie kases vispār bija vienalga un nelaipni sūtīja uz info centru. kad piegāja pie info centra, pārdevējs saka, ja, kaut kas neapmierina, tad var pats nākt un strādāt. Šādi nevar runāt,iemācies viņiem kā ar klientiem jārunā. Paldies, ka vismaz naudu atgrieza. Pāris euro nav nekas daudz, bet tā pat, tā ir nauda. Tā ir nolaidība gan no vadības, gan darbiniekiem. Ļoti nepatīkami,ka jātērē laiks un vēl kada darbinieka dēļ jābojā garastavoklis. Cieniet klientus un tie cienīs darbiniekus un viņu darbu. Citādāk tiešām nav vēlme ne iepirkties pie jums, kur nu vēl atgriezties. Un šis nav tikai šajā maksimā, bet daudzās citās.
Komentāri (7)
Cik man zinams lai novaktu cenuzimi jabut Maxima ofisa atlaujai,agrak vismaz bija aizliegts nonemt cenuzimi pat ja preces nebija veikala,bet bija ari aizliegts izstiept citas preces lai nebutu caurumu.bet neskatoties uz to,jebkurs Normals cilveks lasa burtus,nevis tikai ciparus.vismaz man veikalos tadu problemu nav.es lasu ko nemu,ka ari skatos kas man tik saskaitits kase,lielajos maxima vienmer suta uz info centru,tas ir vinu darbs,vienigi nav skaidrs kapec info darbinieks sadi atbildeja.vienigi varu minet ka nacat uz turieni nevis naudu atgriezt bet gan macit ka jastrada
Un vispar,"nav laika lasit",jus,skrejot liela atruma plauktiem garam,kerat visas preces ar dzeltenam cenuzimem?
Gei / kļei blablablaaa, kaķis uz citu veikalu, ne maximu, bet skaju hoķ. Sūdzība anulēta!
Zb sūdzības par veikaliem, tak bļed skrieniet pie vadības pa taisno!
Liakam mieru tām pārdevējām! Un vispār pirms ejiet pie kases, taču ziniet, ka ne tik bieži ir kārtība cenu ziņā, aizejiet paši noskenēt preci un miers!
Mutes ciet!
Un kad jūs sāksiet cienīt veikala darbiniekus? Kā jūs pret viņiem, tā viņi pret jums. Ja kaut kas nepatīk, tad ejiet ļoti tālu.
Es cienu veikala darbiniekus. Nevajag ar sūtījumiem tālu utt, parādīt savu līmeni, tas nav ar ko.jalepojas.
Strādāju veikalā,zinu kas kā jābūt.
Pieklājīgi pajautāja,kas kā, kāpēc, ja uzreiz nelaipni runā un liek pašiem strādāt, tad tas norāda uz to, ka darbinieki nav komponenti savā darba jomā. Par ko ir ļoti žēl.
Nu pēc jūsu sūdzības neizskatās, ka jūs zināt kas un kā jābūt!
Katram plauktam ir sava planogramma..ja preces šobrīd nav ,tad stāv cena un pretī tukšums.
Ne darbinieki rada haosu,bet klienti. Viens paņem,izdomā tulït. Ka neņems,iesviež itkā turpat atpakaļ. Bet iemet tur ,kur tas tukšums. Un redziet nepareiza cena.
Lai pārliecinātos par pareizu cenu,apskatiet svītrkoda pēdējos ciparus un salīdziniet ar cenu zīmi ja māc šaubas. Lai patīkama iepirkšanās!