www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts serviss pie pašapkalpošanās kasēm jau kuro reizi

Maxima - Slikts serviss pie pašapkalpošanās kasēm jau kuro reizi

22. Novembrī, plkst. 16: 20, pie pašapkalpošanās kases nr.10 vairākkārt slikti darbojās preču skeneris. Nevarēju noskenēt iepirkuma maisiñu, spiedu pogu palīdzība. Kasiere šo pogu ignorēja visu laiku spiežot nost - neatnākot. Kad viņa pamanīja, ka skatos uz viņu un gaidu - viņa pienāca klāt. Jautāju, vai viņa nemanīja, ka es daudzas reizes spiedu pogu palīdzība, uz ko viņa atbildēja, ka nav redzējusi ekrānā (kaut gan es pati piefiksēju, ka viņa ekrānā kut ko piespiež katri reizi, kad piespiežu pogu palīdzība) .
Tad turpināju skenēr preci, kur tā gaita ritēja ļoti lēni, jo alikti skenējās skeneris. Pēdējā lieta bija palikusi bērnu manta, kurai bija sīka svītru kods ko nevarēja nolasīt skeneris. Izsaucu palīdzību, bet kasiere nepaguva nospiest ekrānā, kā līdz šim, jo pie viņas sieviete pirka cigaretes, aizgāju pie kasieres, lai parādītu lietu, kuru nevaru noskenēt, viņa neredzēja, ka esmu piegājusi, bet viņas komentārs, apskatoties savā ekrānā, bija - ko atkal tam 10. Vajag! Uz ko
es viņai atbildēju - tātad jūs redzat, kad piespiežu šo pogu palīdzēt! Ja reiz šāda komentārs.
P. S. Piebildīšu, ka iepirkos ar diviem bērniem - 2 un 11 gadi, un ja pie apkalpošanas ir šāda attieksme un man ar bērniem ir jāgaida ļoti ilgi, kad pievērsīs mums kāds uzmanību, jo arī divgadnieks palika nemierīgs tik ilgi gaidot, kad neko nevaram normāli noskenēt!

Šī nav pirmā reize, kad šajā maximā, tieši pie pašapkalpošanās kasēm no pārdevējām ir tik łoti nepatīkama attieksme. Dēł šīs attieksmes pat negribas uz šo veikalu doties, jo ir viens brīdis, kad ir par daudz nepieklājību… vismaz pie pašapkalpošanās kasēm neiesim nekad maxima veikalā Mārupē. Rimi veikalā, kas ir pāri ielai, ir tiešām łooooti laipna attieksme, smaidīgs personāls, pat novēl labi dienu vai vakaru:)

22.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 24.11.2022

Labdien!
Saņemot Jūsu sūdzību par starpgadījumu, informējām veikala administrāciju. Lai noskaidrotu radušos situāciju, tika lūgts skaidrojums no atbildīgās darbinieces.
MAXIMA ir svarīgs ikviens klients un visiem darbiniekiem ir jāievēro klientu apkalpošanas standarts, kas šajā gadījumā, diemžēl netika darīts. Ar veikala darbiniekiem tika veiktas pārrunas, lai šādas situācijas vairs neatkārtotos.
Paldies, ka vērsāt uzmanību uz procesiem, kas mums vēl ir jāuzlabo.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

Komentāri (8)

Good Intentions 22.11.2022

Neparvelti saucās pašapkalpošanās kases. Ja radusies šāda situācija un darbiniece ir redzeslokā, tad grūti pašai pienākt pie darbinieces? Lūgums. nepieminēt bērnus, jo kaut kā gan veikalā, gan ārpus tā ar viņiem parvietojaties.

A andris 22.11.2022

Pastāv arī citi veikalu tīkli!

C Cilvēks16 22.11.2022

Gan jau kā parasti, bērni aiztiek noskenēto preču zonas svarus.. Loģiski, ka tad neļaus skenēt preces.. Ja bērni nemāk uzvesties pie pašapkalpošanās kasēm, tad jāiet uz parastajām.. Cik ir novērots, ka arī pieaugušie iet pie pašapkalpošanās kasēm vairāki.. Viens skenē, otrs aiztiek noskenēto preču zonu, arī tad neko nevarēsiet noskenēt..

C Cilvēks16 23.11.2022

Un atceramies, ka pašapkalpošanās kasēs, tur kur noliek preci, ir svari.. Pat uz noliktu maisiņu, tie reaģē, kad to kustinat, veidojas svara nobīde, līdz ar to jāgaida, kad svars lidzsvarojas..

S sannas 23.11.2022

Ja gribat, lai skeneris strādātu, tad nevajag ļaut bērniem tur līst, cilāt pirkumus vai maisiņu. Tas rūtainais laukums ir svari un ja tur kāds ko cilā, pārvieto, skarās klāt, guļas virsū, ko tiešām regulāri bērni arī dara, tad protams skeneris apstājas.
Biju liecinieks vienam gadījumam kad bērns gūlās virsū uz rūtainā laukuma, bet tēvs neapmierināts klaigāja uz darbinieku, veikalā esot nejēdzīgi aparāti🤣🤣🤣. Kad viņam tika paskaidrots, ka tur nav paredzēts kāpt bērniem virsū, tēvs sašutis turpināja lamāties, jo kā gan viņš varot kaut ko aizliegt bērnam🤣🤣🤣🤣
Kas vispār tā par debīlu modi bāzt sūdzībās iekšā savus bērnus? Visiem ir bērni un kas no tā? Visi pircēji ir vienādi, neatkarīgi vai viņiem ir bērni vai nav. Kādam varbūt ir izsalcis zilonis mājās, un kas no tā? Jūs bērnus ražojat, lai jums veikalā paklāju priekšā paklāj?

Good Intentions 23.11.2022

Es zinu, ka RIMI pašapkalpošanas kases vismaz kādreiz varēja asi reaģēt uz maisiņu. Maxima neesmu novērojis šādu tendenci atskaitot savu personīgo maisiņu piemēram somu un, ja reizini preci un viņas ir daudz, tad arī var šmuce sanākt un kādu neieskaitīt.

S Spuris 23.11.2022

Tieši tā lielākā daļā viņas arī domā - ja ir bērns,tad ta ir kā ''brīvbiļete'' visur un ir neaizskaramās. Tādām prātiņa nav daudz.

Good Intentions 23.11.2022

Iemesli, kapēc neiet iepirkties ar bērniem🤣

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes