Maxima - slikts serviss, par bojato preci neatgriež naudu
[slēpt]@maxima.lv
labdien
24.06.2020
maxima xx, Daugavpils cietokšņa iela 60,
bija nodota prece tejknna, kur nestrādāja elektrības atslēdzējs.
Tas notika tajā pašā dienā kad nopirku preci. Gribu atgriezt naudu 17.99eur
Eiropa to var izdarīt uz vietas bet maxima parak gudra.
Lūdzu paskaidrot, kāpēc man jāper vel kādu preci, ja notiek tāda attieksme?
15 darba dienu laina nevar atrisināt “jūsu problēmu”, jo maxima pārdeva preci ar brāķi!
Ean kods: 2000173312663
čeka nr. : 247/428
elektriska tejkanna henske d2017, 1.7ltr
zaudējumi veikti klientam:
Leonids Matisons
+371 270 32 748
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Veikala darbiniekiem atkārtoti atgādinājām, kā jārīkojas situācijās, ja patērētājam ir pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece.
Aicinām Jūs vērsties veikala informācijas centrā, kur uzrādot pirkuma čeku, Jums tiks atdota nauda par tējkannu.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (2)
Un šādu vēstuli nosūtīji viņiem un vēl te ieliki, nepārlasot?
1. Ja tas notika 24.06, kā minēts sūdzībā, tad naudas atgriešanu gaidiet jūlijā, t.i. vēl pēc mēneša.
2. Pirms sūti oficiālu sūdzību, pārlasi un izlabo visas 23 kļūdas,nu vai vismaz 10.
Bet 24.06. tak vēl tikai būs 😁