Maxima - Slikts serviss
Šodien laikā no 10.00-11.00 zivju nodaļā (Jelgavas pasāžā) nopirku divas foreles. Pārdevēja pirkumu iesaiņoja plastmasa maisā. Kad palūdzu viņai ielikt zivis maisā ar rokturi, lai varu tās normāli panest, viņa atbildēja, ka esot jau ielikusi tās maisā. Palūdzu atkārtoti, lai ieliek pirkumu maisā ar rokturi, (tie nolikti kaudzītē pretī zivju stendam). Dīvaini bija no pārdevējas saņemt atbildi, ka priekšniece neļaujot šos maisus izmantot un ir devusi rīkojumu likt pirkumus tikai parastos maisos. Kas tas par joku? Kam šie maisi domāti, kāpēc viņi tur stāv izlikti? Novāciet tad tos, ja priekšniecība ir aizliegusi darbiniekiem tajos iesaiņot pirkumu! Piedāvāju par šo maisu samaksāt, taču pārdevēja bija nelokāma.
Gribu piebilst, ka zivis pērku reugulāri šajā nodaļā, bet tādu attieksmi saņemu pirmo reizi. Parasti, ja pirku veselu lielu zivi, pārdevēja vienmēr ir ielikusi to pirkumam piemērotā maisā, kas ir tikai normāli. Pie kases plastmasas maisus nepērku, izmantoju auduma maisu, pirktu jūsu pašu veikalā, taču šoreiz nācās to pirkt, lai ievietotu tajā savas foreles.
Taču runa nav par naudu, bet par Attieksmi!
Komentāri (4)
Jā, liela problēma.
NU bet ja tiešām bija aizlegts? Vajadzēja priekš šada karaļa kā jūs iet pretī nosacījumiem un pēc tam saņemt rājienu? Kāpēc jūs domājat ka esat īpaši?
Nākamā sūdzība būs par to, ka pārdevēja neielika piparkūkas, katru savā maisiņā. Jūs uz veikalu nācāt pēc forelēm, jeb pēc Attieksmes? Saprotams, ka pārdevējai ir rīkojums izlietot plastmasas maisus, jo no nākamā gada to izmanotšana būs problemātiska. Varēsi nākt ar savu maisiņu jeb zivi nest mājās papīrā ietītu!
Super analīze:)