Maxima - Slikts serviss
Parasti es sūdzības nerakstu bet šodien mans pacietības mērs ir pilns. vakara stundā cilvēku daudz, bet strādā 2 kases rinda līdz veikala vidum. Ne lavakar ne lūdzu kad izdod naudu. Lieku maisā visu nopirkto prasu cigaretes un pardevēja pietur tās un nedod ielikt maisā kamer nēsmu samaksājis. Ja tā ir jaunā kārtība iekšējos noteikumos tad labi ja ne tad pārdevejas nekompitence. vairāk takā veikalā savu kāju nesperšu.
Komentāri (4)
Maximai laikam vajadzētu atvainoties jūsu augstībai, ka izturējas pret jums neatbilstoši jūsu prominences statusam, kasierim kas pelna 400 euro mēnesī arī laikam vajadzēja mesties ceļos jūsu priekšā un laizīt jūsu augstdzimtās potītēs, par sarkano paklāju nemaz nerunāsim. Kāds kauns maximai!
Tīri vienkārši - ja nemāki strādāt ar cilvekiem , tad nestrādā tur, tiešām riebīgi, kad vispār nekādas kultūras nav. pats strādāju (agrāk) par maizes piegādātāju veikaliem, bet maximā vienmēr bija negatīva attieksme, riebās tur iet, pašam nebija lielāka alga par viņiem, bet vienmēr teicu : sveiki , paldies utt. tā kā vienkārši nesaprotu kāpēc strādā tādā vietā , kur ar cilvēkiem nemāki apieties.
"Parasti es sūdzības nerakstu" - laipni lūgts klubā!
"vakara stundā cilvēku daudz, bet strādā 2 kases rinda līdz veikala vidum." - ņemot vērā cilvēku plūsmu, tām 2 kasierēm jāraujas kā robotiem.
"Ne lavakar ne lūdzu kad izdod naudu." - oi, atvaino, pavisam aizmirsās: "lavakar"! Labi, ka nestrādāju kasē. Bet pārdevējām, tas ir piedodams, strādājot pie cilvēku konveijera.
"Lieku maisā visu nopirkto prasu cigaretes un pardevēja pietur tās un nedod ielikt maisā kamer nēsmu samaksājis." -paga, paga, te nu gan ir sviests! Kādu "nopirkto" tu vari likt maisā pirms neesi samaksājis?!?!? Vai tā, gadījumā, neskaitās zagšana?
"pārdevejas nekompitence." - vai par savu "kompitenci" esi pārliecināts, rakstot šo kļūdām pārbāzto, neizdevušās zādzības mēģinājuma aprakstu?
"vairāk takā veikalā savu kāju nesperšu." - tai Maximai ir paveicies, toties var izteikt līdzjūtību citiem veikaliem, kuros turpmāk spārdīsies.
Ja nevar veikt darba pienākumus, lai strādā citā darbā, kur ir spējīga izpildīt tos! Runa nav par algu un robotu darbu, bet par attieksmi pret pircējiem.Robota darbs, lai nestrādā,ja netiek galā. Mums pircējiem nav jāklausās Maxima kasieru apvainojošie komentāri vērsti uz mums. Pat pilnīgi ne par ko! Piemērs, biju laipns, smaidīju, atvainojos... PĀRDEVĒJA NEDZIRDĒJA, BET TURPINĀJA IZTEIKT MAN APVAINOJUMUS PILNĪGI NE PAR KO. MADONA MAXIMA XX pārdevēja DACE, 21.09.2018.Pircēji nav jālamā pie bērnu kases, ja līdzi nav bērna. Visi ģimenes ar bērniem palaida priekšā, Daces teksts uz pārējiem, ko jūs te nākat un citas replikas(nelaipni), viņai nekādu tiesību apvainot pircējus savā darba vietā!Te gan drīkst nākt norēķināties par pirkumu, ja tajā brīdī nav pie kases ģimenes ar bērniņu(ņiem),bet tā jau būs cita sūdzība un tieši Madonas Maxima XX menedžerei, reiz nu man arī ir gana!