Maxima - Slikts serviss
Labdien. Ļoti nepatīkama situācija bija 6 mēnešus atpakaļ biju stāvoklī iepirkos no karstās vitrīnas vakariņas, pārdevēja ļoti rupja un nelaipna guna priedīte kā vadītāja teica ka viņu sauc, tika veiktas pārrunas, un it kā neitrāli turpmāk apkalpoja, bet šodien kopā ar māsīcu vēlējāmies nopirkt gaļu lai samaļ. Māsīcu apkalpoja, viņai ar 2 bērniņi, pienāk mana Rinda viņa apkalpo citu klienti, nu ok labi pienāk otra pārdevēja prasa kurš nākamais es ar zīdainīti stāvu saku ka es! Guna priedīte sāka paceļot labdien. Ļoti nepatīkama situācija bija 6 mēnešus atpakaļ biju stāvoklī iepirkos no karstās vitrīnas vakariņas, pārdevēja ļoti rupja un nelaipna guna priedīte kā vadītāja teica ka viņu sauc, tika veiktas pārrunas, un it kā neitrāli turpmāk apkalpoja, bet šodien kopā ar māsīcu vēlējāmies nopirkt gaļu lai samaļ. Māsīcu apkalpoja, viņai ar 2 bērniņi, pienāk mana Rinda viņa apkalpo citu klienti, nu ok labi pienāk otra pārdevēja prasa kurš nākamais es ar zīdainīti stāvu saku ka es! Guna priedīte sāka paceļot toni teikt ka Rinda esot no otras puses un vienalga ka es tur stāvēju un kad man esot jārunā laicīgi nevis (jākluse) , kaut gan uz to brīdi kad iepirkās māsīca bija tā viena sieviete tikai. Tad rodas jautājums vai pārdevēja drīkst rupji izturēties pret klientu kas vel stāv ar zīdaini Rindā, es baroju ar krūti, uztraucos līdz asarām. Ka pārdevēja var atļauties turpināt nelaipni apkalpot, ja iepriekš ir bijušas pārrunas par šo sanāk ka nevaru bez aizvainojuma uz manu pusi vairs iet iepirkties? Ceru uz atbildi! Aicīgi nevis (jākluse) , kaut gan uz to brīdi kad iepirkās māsīca bija tā viena sieviete tikai. Tad rodas jautājums vai pārdevēja drīkst rupji izturēties pret klientu kas vel stāv ar zīdaini Rindā, es baroju ar krūti, uztraucos līdz asarām. Ka pārdevēja var atļauties turpināt nelaipni apkalpot, ja iepriekš ir bijušas pārrunas par šo sanāk ka nevaru bez aizvainojuma uz manu pusi vairs iet iepirkties? Ceru uz atbildi!
Labdien!
Lai varētu izskatīt Jūsu sniegto informāciju, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā veikalā un kad ir bijusi šī situācija.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Komentāri (6)
Pārdevēja noteikti zina, ka vadītājai par viņu sūdzējies tieši tu.
Kuram interesē tavi zīdaiņi, ka tos jāpiemin? Tas taču nav būtiski.
Sūtiet savu vīru iepirkties. Domāju, ka ar viņu Guna noteikti būs laipnāka.
Cik var bāzt tos bērnus visur? Kāda starpība ka tev bērni?Kuram viņu nav? Te nevienam neinteresē, ar ko Tu viņu baro, ja nestabila nervu sistēma, vajag sēdēt mājās galu galā.
Kā tad jūs ziniet Kā viņai uzvārds, ja uz Beidžika ir tikai vārds un amats. 🤷♀️
Tak covids apkārt, ko baro bērnu ar krūti pie karstas vitrīnas? Izmanto Barbora, Rimi e-veikalu, Bolt Food, Wolt un nervi būs pasargāti, lai gan esmu pārliecināts, ka tāpat pamanīsities visu sačakarēt un uzcept jaunu sūdzību, ka atveda kebabu indietis ar sīpoliem un tagad bērns raud.