Maxima - slikts servis
Es iegādājos preci no šī veikala, izmantojot mobilo lietotni.
Brīdī, kad izbraucu no pieskāriena zonas, jau PĒC PREČU SAMAKSĀŠANAS, apsargs bez iemesla lūdz mani palikt lai pārbaudīt apmaksātas preces .
Apsargs lūdz veikala darbinieci atnākt un pārbaudīt manu apmaksāto preci.
Veikala darbiniece nevarēja preces pārbaudīt atbilstoši kārtībai, jo PRECES JAU IR SAMAKSĀTAS! (Izmantojot mobilo aplikāciju, apmaksas brīdī, ja nepieciešama pārbaude, to veic PIRMS PREČU SAMAKSĀŠANAS PAŠAPKALPOJUMI TERMINĀLU VEIKALA DARBINIEKS!)
Veikala darbiniece sāka pieprasīt manu mobilo telefonu, pakļaujoties apsarga spiedienam, pamatojot to ar to, ka man ir pienākums nodrošināt viņiem savu tālruni pārbaudei, jo viņiem nav piekļuve terminālā jau apmaksātiem čekiem, terminālis neprasa pārbaudi ( pārkāpa manu personīgā tiesības uz privāto dzīvi.)
Manu PERSONĪGO UN JAU IEGĀDĀTO PREČU nelikumīgās un neatļautās apskates brīdī tas aizņēma 10 minūtes. Kas arī atņēma man tiesības brīvi pārvietoties un izmantot manu PERSONĪGO laiku.
Ar šīm darbībām es tiku publiski pazemots un apvainots, publiski apsūdzot mani zādzībā. Tā kā veikalā es nebiju viens.
Komentāri (11)
Nabadziņš. Man ir prasīts LIDL un MAXIMA uzrādīt somu un nekas traks.
Telefons ari skata ? Vai jūs lasāt uzmanīgi?
pārbaudei nebija pamata!
Tātad jūs esat nabags, jūs nesapratāt galveno (
Jums vienkārši ar galvu nav kārtībā, ka visu tik asi uztveriet.
Pa lielam izmantojot aplikācijas, digitālos čekus, qr kodus utml ir jārēķinās, ka var nākties uzrādīt savu telefonu.
Pilnīgi nepiekrītu. Tālrunis ir personīga "telpa" un darbiniekiem ir jābūt piekļuvei čekiem, kas jau ir apmaksāti par pārbaudi!
Kādreiz lietošanas noteikumus arī lasat?
Protams !
Jums ir problēmas ar galvu, jūs nesaprotat būtību un uzstādāt diagnozes. Lai gan ir skaidrs, ka esat slims
PROTAMS !