www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts servis

Maxima - Slikts servis

Es iegādājos preci no šī veikala, izmantojot mobilo lietotni.
Brīdī, kad izbraucu no pieskāriena zonas, jau pēc preču samaksāšanas, apsargs bez iemesla lūdz mani palikt lai pārbaudīt apmaksātas preces.

Apsargs lūdz veikala darbinieci atnākt un pārbaudīt manu apmaksāto preci.

Veikala darbiniece nevarēja preces pārbaudīt atbilstoši kārtībai, jo preces jau ir samaksātas! (izmantojot mobilo aplikāciju, apmaksas brīdī, ja nepieciešama pārbaude, to veic pirms preču samaksāšanas pašapkalpojumi terminālu veikala darbinieks!)

veikala darbiniece sāka pieprasīt manu mobilo telefonu, pakļaujoties apsarga spiedienam, pamatojot to ar to, ka man ir pienākums nodrošināt viņiem savu tālruni pārbaudei, jo viņiem nav piekļuve terminālā jau apmaksātiem čekiem, terminālis neprasa pārbaudi (pārkāpa manu personīgā tiesības uz privāto dzīvi.)

manu personīgo un jau iegādāto preču nelikumīgās un neatļautās apskates brīdī tas aizņēma 10 minūtes. Kas arī atņēma man tiesības brīvi pārvietoties un izmantot manu personīgo laiku.

Ar šīm darbībām es tiku publiski pazemots un apvainots, publiski apsūdzot mani zādzībā. Tā kā veikalā es nebiju viens.

28.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

P

Komentāri (16)

Good Intentions 28.07.2024

Nabadziņš. Man ir prasīts LIDL un MAXIMA uzrādīt somu un nekas traks.

P Peter66 28.07.2024

Telefons ari skata ? Vai jūs lasāt uzmanīgi?

P Peter66 28.07.2024

pārbaudei nebija pamata!

P Peter66 28.07.2024

Tātad jūs esat nabags, jūs nesapratāt galveno (

Good Intentions 28.07.2024

Jums vienkārši ar galvu nav kārtībā, ka visu tik asi uztveriet.

Good Intentions 28.07.2024

Pa lielam izmantojot aplikācijas, digitālos čekus, qr kodus utml ir jārēķinās, ka var nākties uzrādīt savu telefonu.

P Peter66 28.07.2024

Pilnīgi nepiekrītu. Tālrunis ir personīga "telpa" un darbiniekiem ir jābūt piekļuvei čekiem, kas jau ir apmaksāti par pārbaudi!

Good Intentions 28.07.2024

Kādreiz lietošanas noteikumus arī lasat?

P Peter66 28.07.2024

Protams !

P Peter66 28.07.2024

Jums ir problēmas ar galvu, jūs nesaprotat būtību un uzstādāt diagnozes. Lai gan ir skaidrs, ka esat slims

P Peter66 28.07.2024

PROTAMS !

aizdomigais 28.07.2024

nu šausmas.. tulīt mirsi, jo veikala darbiniece un apsargs paprasīja pārbaudīt telefonu.

P Peter66 28.07.2024

Ej nogalināt sevi pret sienu
Acīmredzot jūs strādājat par apkopēju veikalā.
Jūs varat jautat savam vīram gultā

H Helsu 28.07.2024

Viņiem neinteresē ne tavas plikbildes ,ne whatsapa ziņas , viņiem tikai ir vajadzīgs tavs elektroniskais čeks . Ja jūs neuzvestos ,ka 3 gadīga meitene ,tad arī tiktu prom no veikala daudz ātrāk .
Ja jūs dzīvē uzvedaties ,tā pat kā šeit komentāros ,tad nemaz nebrinos ,ka darbiniekiem jūs likaties aizdomīgs ,tas tikai mans viedoklis .

P Peter66 28.07.2024

Es nezinu, kas viņus interesēja un kādu informāciju viņi atcerējās no mana tālruņa. Tā kā telefons nebija manās rokās!

S sannas 28.07.2024

Glupam putnam glupa dziesma. Viņa privātais laiks, viņa privātā dzīve... Nevajag savu privāto dzīvi dzīvot veikala privātajā telpā! Jebkuram pircējam, jebkurā veikalā drīkst prasīt uzrādīt pirkumus un tas aizņem reāli minūti. Ja vien tas pircējs nav "privātais cirvis". Lai salīdzinātu preces ar čeku, jāuzrāda čeks, vai elektroniskais čeks. Izvēlējies elektronisko čeku, rēķinies, ka tas būs jāuzrāda .

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes