Maxima - Slikta apkalpošana
Šovakar 21:53 ,stāvam rindā ,lieki piebilst ,ka pašapkapošanās kases puse jau bija aizslēgta ,puisis tikko, tikko bija veicis savu maksājumu ,kamēr es biju pagriezusies pret vīru kaut ko jautāju viņam ,pēkšņi atskan dusmīgs uzaicinājums skaļā balsī *LŪDZU* ,nepagāja pat piecas sekundes ,bet blondā neapmierinātā dāmīte uz manis kliedz ,ka esot jau 22:00 ,esmu vienkārši šokā ,kā viņa var tā atļauties ,turpina uz manis kliegt par neko ,neviens aiz mums nestāvēja ,nevienam rindu neaizkavējām par piecām sekundēm . Rodās jautājums uz veikalu drīkst doties piemēram 21:50 vai uz reiz tevi metīs ārā?!
Šo sievieti jau esmu ievērojusi labu laiku ,vienmēr neapmierināta sēž savā krēslā,pret vīriešiem smaidīgā un laipna. Šķiet ,pat otra sieviete ,kas stāvēja blakus nokaunējās viņas vietā. Lūgums iemācīt darbiniekiem ,pareizu pieeju klientam. Vai arī uzrakstīt uz durvīm ,ka 21:55 nozīmē slēgt ,jo dāmai jāskrien mājās . Pati esmu restorāna vadītāja un zinu ,ka šis ir nepieļaujami . Un mēs veikalā nebijām vieni ,tātad publiski centās mani apvainot/pazemot.
Komentāri (15)
Vai Jūs neatceraties,covid laikā,kad bija komandantstunda,veikalus arī slēdza ciet 5 min.atrāk,jo darbiniekam vēl taču ir jasaskaita nauda,janomazgā kases. Nekad nesapratīšu, kāpēc ir jāskrien veikalā pēdējās minūtēs? Otrs, varbūt kāds iegādājās alkoholu,jo to arī sistēma neļauj pārdot tieši plkst.22.00,kasiere gribēja ātrāk apkalpot.
Cik man zināms kovida laiks ir beidzies!
Kases kurās apkalpo ar naudu ,jau sen šajā veikalā gan drīz vai nedarbojās ,vis maz jau gadu ejot tur neesmu redzējusi ,ka kādu pieņem pie tādas kases. Pārējās kases bija jau aizslēgtas , tik cik viņam ir jāizsit z atskaites un man ir jājūtās vainīgai . Neko viņa negribēja ātrāk apkalpot ,jo pati skenēju savus produktus ,kamēr viņa man pakausī kliedza . Gribēja vienkārši izgāzt savu žūlti uz kādu un tā biju es .
Es nekad nesapratīšu tos cilvēkus, kas iet pēdējās minūtēs uz veikalu un tad izliekas aizvainoti, jo kāds ir skarbāk aizrādījis.
Restorānā par katru smaidu, potenciāli, var tikt pie dzeramnaudas. Lielveikalā neviens pakaļ neskries ārpus darba laikā. Tad ir jīet uz mazajiem veikaliem, kuri daļēji pilda točku funkcijas.
SIEVIETE TAK RAKSTA ,KA UZ VIŅAS KLIEDZA ,KĀDS SAKARS AR TO PAR TO ,KA IESKRIEN PĒDĒJĀS MINŪTĒS UN COVID LAIKU...
Acīmredzot "restorāna vadītājai" apmeklētāji regulāri gāž mēslus uz galvas, ja tik asa reakcija un kasieres "lūdzu". Apkalpojošā sfēra strādājošiem ir tik bieza āda uzaudzēta, ka tāds vārds "Lūdzu " netiktu pat ievērots.
Atnāci uz veikalu pēdējā brīdī, lai ar vīru parunātu? Veikala darbalaiks ir līdz 22.00? Tas nozīmē, ka 22.00 jau ir slēgtas veikala durvis aiz pēdējā pircēja muguras, nevis Tu tur stāvēsi un runāsi.
Jebkurā gadījumā, plkst.22.00 veikala durvīm jābūt ciet, Jūs vēl atradāties pie kases,saprotu darbinieci.
vakar sirma pārdevēja man pie darba vietas āgenskalnā vispār bija piedzērusies deviņos vakarā ,kad neviena kasieres nebija atrodama pat pie pašapkalpošanas kases un madāma nāca pēc brīža no noliktavas streipuļodama .
Varbūt viņai slikti palika, tas vēl nenozīmē, ka ir piedzērusies. Smirdēja pēc alkohola?
cilvēki atšķir kurš ir piedzēries un nes pēc spirta...
Parunāsiet pēctam ar savu vīru. Pa lielam varēja noslēgt kasi un aicināt atstāt telpas.
Šadiem cilvēkiem nekad nav labi - kasieris nesveicinās, nesmaida, nerunā, skaļi runā, ģimis ne tāds, aicina pie kases.. utml..
streipuļo un smird peregars kā no spirta mucas ,nu protams tak dropēt tak var un svinēt darba laikā .
Kā es redzu šo problēmu. Veikals strādā līdz 22.00, tad pēdējam pirkumam varētu būt laiks pat 21.59. Un tas ir rakstīts likumos. Ja piemēram jums liedz kaut ko nopirkt minūti līdz slēgšanās, jūs ar pieradījumiem rakstāt PTAC ar faktu, ka veikals atsakās pārdot preci un video reģistrēšanu.
Ja veikalam būs pāris sodu no tādiem darbiem, ļoti ātri tas beigsies, un nebūs par problēmu.
Toties, no cilvēciska skata, ja darbiniekiem nemaksā virs tiem 22.00, lai beigtu savu darbu, sakārtot darba vietas, tas nav labi. Bet ko brīnamies, bardaks ir bardaks, un tas ne tikai valstī, bet cilvēkiem smadzenēs.
Elementārai cieņai jābūt visur un vienmēr. Varu vienīgi apbrīnot cilvēkus, kas pēdējā minūtē vēl skrien uz veikalu, turklāt, uzraksta sūdzību ,reāli par to, ka neprot elementāri saplānot savu laiku, lai neapgrūtinātu nevienu citu ar savu haotismu.