www.sudzibas.lv MAXIMA Slikta apkalpošana

Maxima - Slikta apkalpošana

Šovakar 21:53 ,stāvam rindā ,lieki piebilst ,ka pašapkapošanās kases puse jau bija aizslēgta ,puisis tikko, tikko bija veicis savu maksājumu ,kamēr es biju pagriezusies pret vīru kaut ko jautāju viņam ,pēkšņi atskan dusmīgs uzaicinājums skaļā balsī *LŪDZU* ,nepagāja pat piecas sekundes ,bet blondā neapmierinātā dāmīte uz manis kliedz ,ka esot jau 22:00 ,esmu vienkārši šokā ,kā viņa var tā atļauties ,turpina uz manis kliegt par neko ,neviens aiz mums nestāvēja ,nevienam rindu neaizkavējām par piecām sekundēm . Rodās jautājums uz veikalu drīkst doties piemēram 21:50 vai uz reiz tevi metīs ārā?!
Šo sievieti jau esmu ievērojusi labu laiku ,vienmēr neapmierināta sēž savā krēslā,pret vīriešiem smaidīgā un laipna. Šķiet ,pat otra sieviete ,kas stāvēja blakus nokaunējās viņas vietā. Lūgums iemācīt darbiniekiem ,pareizu pieeju klientam. Vai arī uzrakstīt uz durvīm ,ka 21:55 nozīmē slēgt ,jo dāmai jāskrien mājās . Pati esmu restorāna vadītāja un zinu ,ka šis ir nepieļaujami . Un mēs veikalā nebijām vieni ,tātad publiski centās mani apvainot/pazemot.

19.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Komentāri (15)

C Cilvēks16 19.10.2024

Vai Jūs neatceraties,covid laikā,kad bija komandantstunda,veikalus arī slēdza ciet 5 min.atrāk,jo darbiniekam vēl taču ir jasaskaita nauda,janomazgā kases. Nekad nesapratīšu, kāpēc ir jāskrien veikalā pēdējās minūtēs? Otrs, varbūt kāds iegādājās alkoholu,jo to arī sistēma neļauj pārdot tieši plkst.22.00,kasiere gribēja ātrāk apkalpot.

J Jk24 19.10.2024

Cik man zināms kovida laiks ir beidzies!
Kases kurās apkalpo ar naudu ,jau sen šajā veikalā gan drīz vai nedarbojās ,vis maz jau gadu ejot tur neesmu redzējusi ,ka kādu pieņem pie tādas kases. Pārējās kases bija jau aizslēgtas , tik cik viņam ir jāizsit z atskaites un man ir jājūtās vainīgai . Neko viņa negribēja ātrāk apkalpot ,jo pati skenēju savus produktus ,kamēr viņa man pakausī kliedza . Gribēja vienkārši izgāzt savu žūlti uz kādu un tā biju es .

Velvetpopstar 20.10.2024

Es nekad nesapratīšu tos cilvēkus, kas iet pēdējās minūtēs uz veikalu un tad izliekas aizvainoti, jo kāds ir skarbāk aizrādījis.

G Gulbenietis 20.10.2024

Restorānā par katru smaidu, potenciāli, var tikt pie dzeramnaudas. Lielveikalā neviens pakaļ neskries ārpus darba laikā. Tad ir jīet uz mazajiem veikaliem, kuri daļēji pilda točku funkcijas.

A Anete Mežale 20.10.2024

SIEVIETE TAK RAKSTA ,KA UZ VIŅAS KLIEDZA ,KĀDS SAKARS AR TO PAR TO ,KA IESKRIEN PĒDĒJĀS MINŪTĒS UN COVID LAIKU...

S sannas 20.10.2024

Acīmredzot "restorāna vadītājai" apmeklētāji regulāri gāž mēslus uz galvas, ja tik asa reakcija un kasieres "lūdzu". Apkalpojošā sfēra strādājošiem ir tik bieza āda uzaudzēta, ka tāds vārds "Lūdzu " netiktu pat ievērots.
Atnāci uz veikalu pēdējā brīdī, lai ar vīru parunātu? Veikala darbalaiks ir līdz 22.00? Tas nozīmē, ka 22.00 jau ir slēgtas veikala durvis aiz pēdējā pircēja muguras, nevis Tu tur stāvēsi un runāsi.

C Cilvēks16 20.10.2024

Jebkurā gadījumā, plkst.22.00 veikala durvīm jābūt ciet, Jūs vēl atradāties pie kases,saprotu darbinieci.

A Anete Mežale 20.10.2024

vakar sirma pārdevēja man pie darba vietas āgenskalnā vispār bija piedzērusies deviņos vakarā ,kad neviena kasieres nebija atrodama pat pie pašapkalpošanas kases un madāma nāca pēc brīža no noliktavas streipuļodama .

Velvetpopstar 20.10.2024

Varbūt viņai slikti palika, tas vēl nenozīmē, ka ir piedzērusies. Smirdēja pēc alkohola?

A Anete Mežale 20.10.2024

cilvēki atšķir kurš ir piedzēries un nes pēc spirta...

Good Intentions 20.10.2024

Parunāsiet pēctam ar savu vīru. Pa lielam varēja noslēgt kasi un aicināt atstāt telpas.

Good Intentions 20.10.2024

Šadiem cilvēkiem nekad nav labi - kasieris nesveicinās, nesmaida, nerunā, skaļi runā, ģimis ne tāds, aicina pie kases.. utml..

A Anete Mežale 20.10.2024

streipuļo un smird peregars kā no spirta mucas ,nu protams tak dropēt tak var un svinēt darba laikā .

I I87 21.10.2024

Kā es redzu šo problēmu. Veikals strādā līdz 22.00, tad pēdējam pirkumam varētu būt laiks pat 21.59. Un tas ir rakstīts likumos. Ja piemēram jums liedz kaut ko nopirkt minūti līdz slēgšanās, jūs ar pieradījumiem rakstāt PTAC ar faktu, ka veikals atsakās pārdot preci un video reģistrēšanu.
Ja veikalam būs pāris sodu no tādiem darbiem, ļoti ātri tas beigsies, un nebūs par problēmu.
Toties, no cilvēciska skata, ja darbiniekiem nemaksā virs tiem 22.00, lai beigtu savu darbu, sakārtot darba vietas, tas nav labi. Bet ko brīnamies, bardaks ir bardaks, un tas ne tikai valstī, bet cilvēkiem smadzenēs.

S sannas 21.10.2024

Elementārai cieņai jābūt visur un vienmēr. Varu vienīgi apbrīnot cilvēkus, kas pēdējā minūtē vēl skrien uz veikalu, turklāt, uzraksta sūdzību ,reāli par to, ka neprot elementāri saplānot savu laiku, lai neapgrūtinātu nevienu citu ar savu haotismu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes