Maxima - Slikta apkalpošana
Šodien iepirkos maxima brīvības iela 108 ar bērnu dāvanu kartēm, salasīju produktus, dodos pie kases, lai samaksātu, apkalpoja mūs pārdevēja Karlīna - karina pārdevēja kasiere, kā aizliegto produktu biju paņēmusi tualetes papīru, pie kases uz manis sāk bļaut ka to nevar ņemt, sāk mētat pa kases lenti papīru, tāda attieksme pārdevējai kura sēž kasē, ja apkalpo cilvēkus tad proties, jo man bij 2 pirkumi, kur maksāju ar naudu, no preces neatteicos, rindu neaizkavēju! Pārdevējas attieksmē šausmīga un Vrb neesmu tāda vienīgā!
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc tiek nemitīgi pilnveidoti klientu apkalpošanas standarti, un darbinieku apmācības process. Taču pat vislabākā prakse nevar izslēgt cilvēku faktoru un tādēļ dažkārt gadās pārpratumi.
Ar atbildīgo darbinieci tika veiktas pārrunas par klientu apkalpošanas standarta prasībām.
Šīs kartes ir izsniegtas, lai iegādātos bērniem pārtiku, un skola ir izsniegusi sarakstu, kuras preces ir atļauts iegādāties. Kases darbiniekam nav iespējas interpretēt noteikumus.
Novēlam patīkamu iepirkšanos MAXIMA tīkla veikalos un aicinām būt iecietīgiem un saprotošiem .
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Ar cieņu,
“MAXIMA Latvija” SIA
Komentāri (2)
"aizliegto produktu biju paņēmusi tualetes papīru, pie kases uz manis sāk bļaut ka to nevar ņemt" - - - А tu nezināji rka driz Kariņš aizliegs arī pārtikas produktu ņemt? Tualetes papīru driz aizvietosim ar Jaunas vienotības skrejlapam...
Я нвалид второй группы я пришла в махиму на улброкас4 за продуктами и когда я расплачивалась мне не хватало денег эта рыжая на меня наехала пожалуйста увольте её и сделайте ей выговор она уже не первый раз на меня наежает я инвалид сдетства