Maxima - Sabojājusies prece
Šodien, Mežciema Maksimā, nopirkām gandrīz divus kg cāļu ceturtdaļas bez kaula un ādas, ar 27 un 28 datumiem. Uzreiz atbraucot no veikala ķērāmies pie gatavošanas, bet diemžēl atverot iepakojumu sajutām ļoti nepatīkamu aromātu, tā it kā termiņš jau sen būtu iztecējis. Un tā visām 3 pakām.
Super. Vairs gaļu maksimā nepirksim. Nav jau pirmā reize.
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Vēlamies informēt, ja esat konstatējis neatbilstību Jūsu iegādātajai precei, Jums vienmēr ir tiesības vērsties veikalā ar preci un pirkuma čeku, jo mēs cenšamies ikvienam nākt pretī un risināt problēmsituāciju.
Ja pirkuma brīdī tika izmantota Paldies karte, lūdzu uz [email protected] atsūtiet kartes numuru un pirkuma datumu, lai šinī reizē varam veikt komepnsāciju Jūsu Paldies kartē, par iegādātajām cāļu ceturtdaļām bez kaula un ādas.
Atvainojamies par radušos situāciju.
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Komentāri (5)
Tāda situācija, ar bojāto preci un čeku varējāt vērsties jebkurā tuvākajā maxima un saņemt savu naudiņu atpakaļ👌
Vediet atpakaļ.
Maksima gaļu neražo. Pretenzijas izsakiet ražotājam. Iespējams, ka ražotājs fasē kastītēs jau smirdīgu gaļu. Kā lai veikala darbinieki zin, vai viņa tajā kastītē smird vai nesmird?
Līdzīgi man bija ar Maximā pirktu zivi, bez problēmām atgrieza atpakaļ naudu.
Pērc to gaļu, kur gribi, ja piegādātājs ir atvedis, ne svaigu preci, tad rezūltāts būs tāds pats jebkurā veikalā ir šādi gadījumi, atved preci atpakaļ un tev atdod naudu kur problēma