www.sudzibas.lv MAXIMA Nesvaiga prece

Maxima - Nesvaiga prece

Vakar nopirku svaigu foreli.
Atnākot majas, saku griezt zivi, sajutu ka zivs nav pirma svaiguma, ari krasa neatbilst. Aizejot atpakaļ uz veikalu, ar visu zivi, atnāca neapmierināta vecāka darbiniece. Pat pretim nesasveicinājās, neuzvelkot cimdus paņēma zivi, atcirta ka zivs atbilst normai, gan pēc krasas, gan pēc smakas, pagrieza muguru un aizgāja.

18.02.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

@

Komentāri (9)

P Palīgs neskaidrajiem 18.02.2024

Kas notikās tālāk? Domāju ka daudziem interesē..

@ @dobele 18.02.2024

Aizgaju majas,zivi nacas izmest ara

S sannas 18.02.2024

Krāsas neatbilstību veikalā neredzējāt?

@ @dobele 18.02.2024

Ne zivs bija vakuma

S sannas 19.02.2024

Vakuums taču caurspīdīgs

K Klients_2014 19.02.2024

Nu, bojāta prece- tā jau ir gandrīz kā Maxima vizītkarte. Tas nav nekas jauns. Kaut vai tie paši augļi un dārzeņi. Brīžiem rodas iespaids, ka Maxima tiešais piegādātājs ir Getliņu izgāztuve.

T Tata123 20.02.2024

Nu nevajag jau tik vienmerigi teikt. Es Maxima tikai ieperkos un nebija nesvaigie darzeni augli vai gaļa un zivs. Taja pasa Rimika es nopirku nesvaigu gaļu. Tapec nevajag ja? Par to ka tikai Maxima tas notiek!

T Tata123 20.02.2024

Ja jums ta nepatik Maxima tak neieiet uz turieni ir Rimiki Lidli un t.t... Kur problema?

L Laipnīgais 08.04.2024

- Ta zivs ir dzīva?
- Jā.
- Kāpēc nespirinās?
- Guļ, vai tad neredzi?
- Kapēc nelabi ož?
-Vai tu pats vienmēr seko savām darbībām, kad guli?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes