Iepērkoties mani apkalpoja krieviski. Kāpēc latvietei pie kases klienti jāapkalpo krievu tautības cilvēki krieviski, bet mani Jūlija M. apkalpo krieviski??
Pašapkalpošanās veikals tas skaitās tik tādā ziņā, ka pircējs pats sev savāc preci, nevis pārdevējs viņam pēc saraksta atnes. Pārdevējam ir jāsniedz konsultācija par preci vai atrašanās vietu un darba līgumā ir rakstīts, ka tas jādara valsts valodā, ja klients ir latvietis, vai, ja klients ir krievs, tad krievu valodā. Jebkurā gadījumā, jāuzsāk saruna ir valsts valodā un, kad ir noskaidrojies, kādā valodā runā klients, ir jāpārslēdzas uz to. Tie, kas strādā, izlasiet gan darba līgumu, gan likumu.
Nu protams, daži grib, lai viņus apkalpotu cilvēki ar maģistra grādu, 5 svešvalodu zināšanām, kas strādātu par minimālo algu. Jā, maxima taču ir elīts veikals, kur jūs apkalpos visaugstākajā līmenī, pie izejas iztīrīs apavus un piedāvās kafiju. Laikam jūs tā to sev iedomājaties?
Katen - nē, protams, ka nē. Pašapkalpošanās veikals tas skaitās tik tādā ziņā, ka pircējs pats sev savāc preci, nevis pārdevējs viņam pēc saraksta atnes. Pārdevējam ir jāsniedz konsultācija par preci vai atrašanās vietu un darba līgumā ir rakstīts, ka tas jādara valsts valodā, ja klients ir latvietis, vai, ja klients ir krievs, tad krievu valodā. Jebkurā gadījumā, jāuzsāk saruna ir valsts valodā un, kad ir noskaidrojies, kādā valodā runā klients, ir jāpārslēdzas uz to. Tie, kas strādā, izlasiet gan darba līgumu, gan likumu. Kur šajā tekstā ir karaliska apkalpošana? Viss, kas jāizdara pārdevējam, jāievēro darba devēja noteikumi! Bet tas netiek darīts! Cilvēks tikai grib tikt apkalpots valsts valodā - savā valodā! Vai tas ir par daudz prasīts?
Bet Latvijā Maximas vadība sastāv no latviešiem un viņiem vajadzētu būt ieinteresētiem uzlabot apkalpošanas kvalitāti, tādējādi uzlabojot arī peļņu. Pārdevējs taču ir tas, kurš atstāj iespaidu par visu uzņēmumu. Pēdējā laikā izskatās, ka viņiem vienalga.
Latvija viņiem ir kā droša vieta, kur atmazgāt naudu un izgrūst nekur citur pasaulē nerealizejamus draņķus.Lai nebūtu Latvijai jāmaksā nodokļi, ik pēc laika nomaina nosaukumu. Arī pārdevēji gandrīz visā Latvijā ir tikai krievvalodīgie, ar nelieliem izņēmumiem.Veikala vadītājs izpilda tikai profesijas "latvietis" lomu.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (17)
Я в шоке.Ты в максиму пришла, что бы тебя обслуживали???Это магазин САМООбСЛУжИВАНИЯ!Закупилась-пошла.Все.
У этих кассиров и без тебя хватает запары.
Atkal šī Maddalena, laikam neko nedera, kā cauri dienām sēdēt šinī portālā un apkakāt visus.
Maddalena, tikai godīgi, cik tev gadu?
Pašapkalpošanās veikals tas skaitās tik tādā ziņā, ka pircējs pats sev savāc preci, nevis pārdevējs viņam pēc saraksta atnes. Pārdevējam ir jāsniedz konsultācija par preci vai atrašanās vietu un darba līgumā ir rakstīts, ka tas jādara valsts valodā, ja klients ir latvietis, vai, ja klients ir krievs, tad krievu valodā. Jebkurā gadījumā, jāuzsāk saruna ir valsts valodā un, kad ir noskaidrojies, kādā valodā runā klients, ir jāpārslēdzas uz to. Tie, kas strādā, izlasiet gan darba līgumu, gan likumu.
Maddalena, cilvēks bija domājis, ka Jūlija M. ir krieviete un apkalpoja viņu krieviski. To nav grūti saprast.
Maddalena, aizej labāk pie psihiatra, tev tiešām kaut kas nav labi ar galvu.
Rīt ar tevi notiks nelaimes gadījums. Pēc tam būs ko atcerēties
Ja visi LR runātu angliski - nebūtu nekādu problēmu!:-))
Kāpēc ne arābu vai ķīniešu?
Nu protams, daži grib, lai viņus apkalpotu cilvēki ar maģistra grādu, 5 svešvalodu zināšanām, kas strādātu par minimālo algu. Jā, maxima taču ir elīts veikals, kur jūs apkalpos visaugstākajā līmenī, pie izejas iztīrīs apavus un piedāvās kafiju. Laikam jūs tā to sev iedomājaties?
Katen - nē, protams, ka nē. Pašapkalpošanās veikals tas skaitās tik tādā ziņā, ka pircējs pats sev savāc preci, nevis pārdevējs viņam pēc saraksta atnes. Pārdevējam ir jāsniedz konsultācija par preci vai atrašanās vietu un darba līgumā ir rakstīts, ka tas jādara valsts valodā, ja klients ir latvietis, vai, ja klients ir krievs, tad krievu valodā. Jebkurā gadījumā, jāuzsāk saruna ir valsts valodā un, kad ir noskaidrojies, kādā valodā runā klients, ir jāpārslēdzas uz to. Tie, kas strādā, izlasiet gan darba līgumu, gan likumu. Kur šajā tekstā ir karaliska apkalpošana? Viss, kas jāizdara pārdevējam, jāievēro darba devēja noteikumi! Bet tas netiek darīts! Cilvēks tikai grib tikt apkalpots valsts valodā - savā valodā! Vai tas ir par daudz prasīts?
Es pirkos Bolderājas maximā un bija tieši tāpat!
Tiešam nesaprotu- vai tad nav kaut kādas kontroles vai kā tamlīdzīga.
Bet Maximas taču pieder lietuviešiem un viņiem ir uzsplaut uz Latviju un tās likumiem!
Bet Latvijā Maximas vadība sastāv no latviešiem un viņiem vajadzētu būt ieinteresētiem uzlabot apkalpošanas kvalitāti, tādējādi uzlabojot arī peļņu. Pārdevējs taču ir tas, kurš atstāj iespaidu par visu uzņēmumu. Pēdējā laikā izskatās, ka viņiem vienalga.
Latvija viņiem ir kā droša vieta, kur atmazgāt naudu un izgrūst nekur citur pasaulē nerealizejamus draņķus.Lai nebūtu Latvijai jāmaksā nodokļi, ik pēc laika nomaina nosaukumu. Arī pārdevēji gandrīz visā Latvijā ir tikai krievvalodīgie, ar nelieliem izņēmumiem.Veikala vadītājs izpilda tikai profesijas "latvietis" lomu.
tadas aitas ir jaapkalpo kiniesu valoda...
beidziet jau vienreiz par tām valodām! pilnīgi nesaprotu, kāda starpība kādā valodā jūs apkalpo, ja jūs saprotat to valodu?