Maxima - Neiedeva atlaidi
Gribēju nopirkt 3 kartupeļu pankūkas ar gaļu, rakstīts ka atlaide no 1.05 uz 0.49 pa vienu, uz iepakojuma uzlīmes ari rakstīts ka jāmaksā 0.49 pa vienu, 1.47 pa visiem, pašapkalpošanās kasē samaksāju, neskatos uz cemu jo steidzos - gribas ēst, bet vēlāk čekā redzu ka samaksāju par cenu bez atlaides 3,15
Labdien!
Paldies par Jūsu sniegto informāciju.
Vēlamies informēt, ja esat konstatējuši neatbilstību Jūsu iegādātajai precei, Jums vienmēr ir tiesības vērsties veikalā ar preci un pirkuma čeku, lai atrisinātu problēmsituāciju.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un novēlam patīkamu iepirkšanos Maxima tīkla veikalos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Komentāri (5)
Cenu izlabot var tikai atbildīgais pie pašapkalpošanās kasēm. Nevajag te vainīgos meklēt.
Pie pašapkalpošanās kasēm ja jums ir jebkāda nocenota prece ir jāpabrīdina kasieris kas ir pie pašapkalpošanās un viņš/viņa var jums uztaisīt par nocenoto cenu kāda bija savādāk jūs maksāsiet pilno summu diemžēl.
Jau krietnu laiku(vairāk kā pus gadu )neviens nav jāsauc, jo skenējot zaļo uzlīmi, cena ir pareiza .
Nu nezinu kurā veikalā jums tā ir bijis, pie parastās kases jā viņi paši noskenēs un būs pareizi, bet pašam pircējam izmantojot pašapkalpošanās kasi nē ,kas ir krietni vairums gadījumu.. jo izmet iepriekšējo cenu neviss to nocenoto . Lai gan skenēts ir pareizi. ) Bet nu mazums paveicās viss ar pirmo kādam retajam. Ļoti bieži ir kad cilvēki iet pie pašapkalpošanās kasēm skenē preces un kasieris kas sēž un vēro pašapkalpošanās kases pamana ka cilvēkam ir nocenotā prece/preces un izdara tā,ka rāda norādīto summu pat nekur neatejot .
Ja noskenē parasto svītru kodu, cena ir standarta. Ja vēlaties paši uzreiz noskenēt samazināto cenu, jāskenē tikai un vienīgi zaļā uzlīme. Ja neuzmanības dēļ noskenē parasto svītru kodu, jālūdz konsultanta palīdzība cenas samazināšanai.