Maxima - Necieņas izrādīšana
Pirku desiņas, deva ne tās ko es gribēju, palūdzu pieklājīgi, bet atteica, esot jāpārdod tās kas ir vecākas un cieti ka akmeņi, naglas gandrīz varēja dzīt ar viņiem āmura vietā un pēc skata bija vecas, neprasīju no ledusskapja vai noliktavas bet stāvēja vitrīnā ko es palūdzu, darbiniece rupjā tonī runāja un uzvedās kā īpašniece veikala, esot veikala iekšējā kārtības noteikumi, vai tad pēc pircēja lūguma nav jādod tas ko viņš grib, kas tā pa attieksmi Maxima Ulmaņa gatvē ar 3x.
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Ar atbildīgo darbinieci tiks veiktas pārrunas un atgādināti viņas tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu
Maxima Latvija
Pievienot komentāru