Maxima - Neapmierinoša apkalpošana
Labdien!
Pirms 2 nedēļām palūdzu kasierei Irai Bingo biļeti samainīt un nopirkt vietā citu, bet kasiere atteica veikt šo pakalpojumu, aizbildinoties, ka kasē, kurā ir bingo aparāts, ilgāku laiku kasiere nebūšot. Vai tiešām bingo aparātu apkalpo tikai viens kasieris un tas nebija ieradies darbā? Kasiere ira pat necentās izsaukt otru kasieri. Nācās tērēt savu brīvo laiku un braukt uz citu tirdzniecības vietu.
Ar cieņu - jūsu bijusī pastāvīgā kliente.
Komentāri (3)
Dievs dod visiem tādas problēmas kā Jums!
Un vēl 2 nedēļās turēt sevī...vaiprāc!
jjja? un kā tieši? liekot rīt zālīšu ripiņas, ar elektrošociņu, vai ar to verķīti no "vīriem melnā", kad noplaiksnī tad vispār aizmirst kas tas "bingo" tāds vispār bija, jebšu lielāku velnu pamazām izdzenot ar mazāku velniņu, nu piemēram piespiedu kārtā liekot spēlēt n-tās partijas ar līdzīgiem to "pendžu loto", nu to ar koka muciņām? ;-D
Kasieres pienākumi ir kase un nauda. Kasiere nav konsultante vai informatore. Kasierei nav aiz rociņaa jāvadā klientii, kuri sūdzās par katru nieku šaubīgās vietnēs.