www.sudzibas.lv MAXIMA Maldināšana

Maxima - Maldināšana

Atbilstoši informācijai, kas ir norādīta uz veikala ārdurvīm, maximas darba laiks ir no pl.8: 00, tomēr šorīt man nācās sastapties ar nepatīkamu pārsteigumu. Ierodoties veikalā pl.8: 40 ievēroju, ka neviena no kasēm nestrādā un vienīgā iespēja norēķināties par pirkumiem ir izmantojot pašapkalpošanās kases. Tā kā vēlējos iegādāties tikai etalona braucienus, pēc vairāku minūšu gaidīšanas Rindā, man beidzot bija iespēja apjautāties pašapkalpošanās zonā sēdošajai pārdevējai par savu nepieciešamību iegādāties braucienus, tomēr pārdevējas atbilde mani ļoti nepatīkami pārsteidza. Pārdevēja rupjā tonī noburķšķēja, ka to šobrīd izdarīt nav iespējams, jo jāgaida kad atvērsies pārējās kases, proti, pl.9: 00, kas nozīmētu vismaz 15 minūšu gaidīšanu... Vienkārši super. Lieki piebilst, ka konkrēti šajā apkaimē tā ir vienīgā vieta kur var papildināt etalonu.

21.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 21.04.2022

Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu ziņu, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda

Papildināts Vidējais patērētājs 21.04.2022

Veikals Maxima - Rītupes iela 2

Komentāri (6)

Good Intentions 21.04.2022

Nākošreiz varbūt iegādasieties dienu iepriekšs nevis atliksiet visu līdz pēdējam brīdim jebkurā gadijumā vel ir opcija caur internetu papildināt, ja ir rīdzinieka karte vai arī ja ir gudrais telefons, tad var pa taisno aplikācijā iegādāties.

Kā, kur un cikos iegādāties braucienus, tā ir katra cilvēka brīva izvēle,un Jūsu komentārs nekādā mērā neattaisno pircēju maldināšanu attiecībā uz veikala darba laiku un veikalā NEsniegtajiem pakalpjumiem.

I IRKOTEIKT1 21.04.2022

Bet veikals taču bija atvērts 8:00 bija, nekur nav norādes kādas kases ir vaļā, maxima vispār var pāriet uz pašapkalpošanās kasēm, ja viņi tā vēlas, tas ir privāts uzņēmums dara kā grib

S sannas 22.04.2022

Maksimas pamatuzdevumsir pavisam cits. Taloni ir tikai papildus pakalpojums un nekur, nevienā likumā, un pat ne uz veikala durvīm, ka arī pie darba laika nav nekas teikts par talonu pārdošanu. Jebkurš veikals ir pats sev tiesīgs izvirzīt savus noteikumus kādas kases un cikos tiek atvērtas. Nepatīk veikala noteikumi, atstāj savas negācijas aiz durvīm. Taloniem jebkurā gadījumā jābūt ar rezervi. Termināls var nedarboties, rinda tas būt līdz veikala otram galam. Tiešām tik gruuti pašam par sevi parūpēties?

Pēc Jūsu komentāriem šajā portālā (visās ar Maxima veikalu saistītajās sūdzībās) ir skaidrs, ka esat šī veikala darbinieks un tas jau izskatās smieklīgi :)

S sannas 28.04.2022

Ja izlasītu visus manus komentārus, tad neteiktu, ka esmu Maksimas darbinieks, jo komentēju ļoti daudz :)) Esmu kādas kompānijas aģents, katru dienu apgrozos n- tajās tirdzniecības vietās, dažādos uzņēmumos . Maksima nav mans darba devējs.:))

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes