Maxima - Ļoti rupja attieksme Mārupes Maximā no personāla puses
Labdien!
27. Jūnija vakarā plkst. 20.30 Maxima Xx, Padedzes ielā 1, Mārupē iegāju veikalā, kad secināju, ka nav groziņu - vērsos pie ātrās apkalpošanas kases tur pat blakus, bet pārdevējas nebija, bet pienāca apsargs un sacīja, ka veikalā bez groza nedrīkst ienākt - uz ko atbildēju, ka tieši grāsījos jautāt pārdevējai par grozu. Tā vietā, lai apsargs neitrāli paziņotu, ka grozi, tomēr nav pieejami - mēdījās un uzkliedza, lai paņemot ratiņus, uz ko vienkārši atbildēju ar paldies.
Nerakstītu sūdzību, ja šī būtu pirmā reize, taču šajā konkrētajā maximā esmu saskāries ar nelaipnu - rupju attieksmi - ignorēšanu / uzkliegšanu. Un to esmu novērojis arī pret citiem klientiem. Kad sieviete laipni vērsās ar jautājumu pie ātrās kases - pārdevēja ignorēja 2 reizes un tad vienkārši aizgāja. Uz ko sieviete (klients) atbildēja, ka ar viņu runājot, bet atbilde netika sniegta.
Arī uzkliegšana no pārdevēju puses uz klientiem ir ikdiena.
Klienti tur gandrīz vienmēr ir ļoti klusi un atturīgi, ne kā sarkandaugavā vai maskavas rajonā, taču apkalpojušais personāls runā kā ar suņiem.
Jāteic, ka vienmēr šis personāls ir bijuši krievvalodīgie - nezinu, vai tā ir nacionalitātes diskriminēšana (latviešu) , vai vienkārši sagadīšanās.
Ceru, uz veikala maxima atbildi par šo situāciju, vai arī tiešām ir jāvēršas pie ptac?
Ar cieņu, Mārtiņš
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Ar darbiniekiem tika veiktas pārrunas un atgādināti viņu tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Komentāri (1)
Kā izpaudās mēdīšanās?