Maxima - Krāpšana/slikts serviss
Sieva norēķinājās pašapkalpošanās kasēs ar skaidru naudu, no kuras daļu aparāts neierēķināja (summa bija neliela) , vēršoties ar sūdzību pie atbildīgās pārdevējas, viņa paziņoja - aparāts tā ir saskaitījis un tur neko nevar iesākt. Tad nu piemaksāJusi iztrūkstošo summu devās prom.
Vai šādā situācijā kasierei nevajadzēja slēgt kasi un veikt naudas skaitīšanu, lai pārliecinātos, ka viss ir pareizi un nav notikušas nekādas kļūdas?
Maksimums 10minūtes vēlāk zvanīju uz pieejamu tālruni, kas ir savienots ar info kasi, tur pretī tikpat zinoša pārdevēja - ja aparāts izdevis čeku, tad viss ir kārtībā un neko nevar iesākt, pēc sarunas nometa tālruni un uz atkārtotiem zvaniem neceļ vairs.
Vai sāda ir normāla attieksme no personām, kuras iesaistītas darbībās ar naudu? Neviens neko nevar iesākt un nemaz nevēlas iesākt, lai pārbaudītu šo situāciju?
Labdien.
Lūdzam sazināties ar mums privāti, rakstot uz [email protected] un iesūtot pirkuma čeku, lai noskaidrotu radušos situāciju.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Komentāri (2)
Nav ko mest sauju, bet pamazām.
cik tad tā summa bija, lai čakarētos?
Nav ko saņemt algu aploksnē, vajag norēķināties ar karti