www.sudzibas.lv MAXIMA Krāpšana/slikts serviss

Maxima - Krāpšana/slikts serviss

Sieva norēķinājās pašapkalpošanās kasēs ar skaidru naudu, no kuras daļu aparāts neierēķināja (summa bija neliela) , vēršoties ar sūdzību pie atbildīgās pārdevējas, viņa paziņoja - aparāts tā ir saskaitījis un tur neko nevar iesākt. Tad nu piemaksāJusi iztrūkstošo summu devās prom.
Vai šādā situācijā kasierei nevajadzēja slēgt kasi un veikt naudas skaitīšanu, lai pārliecinātos, ka viss ir pareizi un nav notikušas nekādas kļūdas?
Maksimums 10minūtes vēlāk zvanīju uz pieejamu tālruni, kas ir savienots ar info kasi, tur pretī tikpat zinoša pārdevēja - ja aparāts izdevis čeku, tad viss ir kārtībā un neko nevar iesākt, pēc sarunas nometa tālruni un uz atkārtotiem zvaniem neceļ vairs.
Vai sāda ir normāla attieksme no personām, kuras iesaistītas darbībās ar naudu? Neviens neko nevar iesākt un nemaz nevēlas iesākt, lai pārbaudītu šo situāciju?

31.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 02.09.2024

Labdien.
Lūdzam sazināties ar mums privāti, rakstot uz [email protected] un iesūtot pirkuma čeku, lai noskaidrotu radušos situāciju.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

K

Komentāri (2)

Good Intentions 31.08.2024

Nav ko mest sauju, bet pamazām.

K kkv2 03.09.2024

cik tad tā summa bija, lai čakarētos?
Nav ko saņemt algu aploksnē, vajag norēķināties ar karti

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes