Maxima - Krāpšana
Maxima aplikācijā sakarā ar dzimšanas dienu atnāca atlaižu paziņojumi, par 30% atlaidi žāvējumiem, kūpinātiem izstrādājumiem un gaļai, kā rezultātā nopirku 24.09.2024 nevis akcijas preci, bet gan preci bez atlaides ar balto preču zīmi cūkgaļas lāpstiņa bez speķa Cena 5,30 eur/kg, kā arī bija tā pate dzimšanas dienas atlaide uz konserviem izņemot zivju un gaļas, nopirku 4 turku zirņu konservus, kas čekā atspoguļojās kā konservēti aunazirņi extra line 0,80eur/kg arī bez atlaidēm. Rezultāts atlaide gaļai piešķirta 0,09eur, kaut arī kopējà summa bija 15,87eur, tas pat tuvu nestāv 1% atlaidei, tāpat arī konserviem atlaide bija 0%. Atlaižu paziņojumos bija teikts, ka atlaide nepienākas precēm ar atlaidi un mana izvēle bija tieši tādas konkrētas preces. Rakstot uz veikala epastu, atnāca atbilde, ka visas atlaides piešķirtas ir korekti. Atkārtoti uzrakstīju, liekot uzsvaru uz gaļu un konserviem, bet līdz 27.09.2024 atbildi nesaņēmu, kā rezultātā zvanīju uz bezmaksas telefonu, tur man paskaidroja, ka tekstā par kūpinājumiem gaļa ir jāsaprot, ka domāta kūpinātā gaļa, uz ko iebildu, ka tur rakstīts ir "... Un gaļa" nevis kūpināta, vītināta utt. , man pateica atvainojiet, ka tā sanāca, bet attiecībā uz zirņiem pateica, ka nezinam kāpēc tā sanāca, lai rakstu uz ēpastu, kur jau esmu uzrakstījis un neesmu saņēmis nekādu atbildi. Es emocionāli un reāli jūtos apkrāpts. Vienīgais ko varu ieteikt citiem pircējiem - neticiet maxima atlaidēm un solījumiem līdz tas neatspoguļojas čekā reāli. Un vēl vēlos informēt - gaļai nebija nekādu atlaižu, bet čekā parādās mistiska 0,09eur atlaide - vai tādā veidā maxima cenšas izvairīties no piešķirto lielo atlaižu došanas, piešķirot bezatlaižu precēm niecīgu atlaidi un rezultātā apmānot pircēju? Katrā gadījuma jūtos kā apspļaudīts.
Komentāri (13)
Kūpinājumiem, žāvējumiem un gaļai, nevis svaigai gaļai! Pati nupat izmantoju šo pašu piedāvājumu. Jālasa kas tur ir rakstīts, nevis ko gribas ieraudzīt . Tāpat kā ar tortēm. Tur ir rakstīts, ka meistara markas tortēm, bet cilvēki parasti izlasa tikai vārdu tortēm un ķer kas pa rokai trāpās. Arī uz baltajām supercenām atlaide neattiecas, viss ir rakstīts.
Raimonds lasīt nemāk, tikai rakstīt sūdzības.
Nezinu kā jūs izprotat vārda nozīmi gaļa, bet nekur nav rakstīts kādai gaļai, bet gan "... un gaļai"- latviešu valodā vāds gaļa nav sinonīms vārdu salikumam kūpināta gaļa, zāvēta gaļa un svaiga gaļa vai kāda cita gaļa.
Un vēlos precizēt- piedāvājumā tika rakstīts "Žāvētām, kūpinātām, vīt.desām un gaļai", te ir nepārprotami uzrakstīta pirmā daļa, kas attiecas uz desām un atsevišķi gaļai, tā kā nav precizēts kādai gaļai, tad ir viennozīmīgi tas attiecināms un jebkura veida gaļu.
Nezinu kādā vēl valodā uzrakstīt, lai jūs saprastu,ka runa šeit ir par kūpinātiem un žāvētiem izstrādājumiem. Ari ikdienā veikalos akcijas plakātos nekad nav jaukti kopā žāvēti,
kūpinātas gaļas izstrādājumi ar svaigo gaļu. Arī plauktos nestāv vienā plauktā svaigā gaļa ar desām.
Šī akcija manuprāt ir jau kādus gadus 10
vismaz un nekad nav redzēts, ka jubilāriem ir atlaide svaigajai gaļai.
Ja kaut ko neizprotat, vajag pajautāt kādam, nevis sūdzēties par savu nesaprašanu.
Ja rakstīts ir gaļa- es to arī saprotu, ka tā ir gaļa, un tur nav rakstīts kūpināta gaļa, vitināta gaļa utt. Desai varēja uzrakstīt, bet gaļai nē. Un vēl runājot par darbiniekiem, es jautāju, kapēc neparādas dzimšanas dienas atlaide ne gaļai, ne zirņu konserviem- man vienīgais ko varēja pateikt, ka laikam, kad apmaksās, tad parādīsies, bet pēc apmaksas nekas neparadījās. Un ja jūs uzmanīgi lasījāt, tad arī zvanot uz Maxima telefonu, man vienīgais ko varēja pateikt- atvainojamies, par radušos situāciju un paši nesaprot, kapēc ne tikai gaļai, bet arī konserviem nav piešķirta atlaide un ieteica rakstīt, bet uz manis rakstīto neviens joprojām neatbild, izņemot pirmo atbildi, ka visas atlaides ir korektas. Un man nav jānodarbojas ar atminēšanu, ko kurš pārdevējs uzskata par gaļu- latviešu valodā vārds gaļa bez papildus paskaidrojuma, kā piemēram, svaiga gaļa, kūpināta gaļa, nozīmē gaļa.
Tā kā teikums ir "Žāvētām, kūpinātām, vītinātām desām un gaļai" pēc jūsu teiktā latviešu valodā tagad ir jārunā žāvētām gaļai, kupinātām gaļai un vītānātām gaļai. Ja jūs būtu mācījusies latviešu valodas locījumus, tad zinātu, ka, lai paskaidrojošo daļu varētu attiecināt un visiem teikuma priekšmetiem, tad locījumiem ir jābūt vienādiem. Ja teikums būtu "Žāvētai, kūpinātai, vītinātai desai un gaļai" man nerastos esošo pretenziju un jautājumu.
Ja jūs prastu lasīt, tad neapstātos pie pirmajām rindiņām, bet izlasītu pilnīgi visu informāciju uz čeka un šīs sūdzības nebūtu! Tur kāreiz ir teksts uz ko neattiecas atlaide.
0/10 par lasīšanu bahhahahaha
2.09. Čeks Izlasiet un jums nebūs par ko sūdzēties
Sāksim ar to, ja atlaižu piedāvājumi nebija čekā, bet gan atsutīti uz manu aplikāciju, un arī jūsu čekā ir tieši tāda pate kļūsaida "vītinātām un kūpinātām gaļai" piedāvājums, tāda locījuma latviešu valodā bav. Bet zirņu konservi arī jūsu čekā neskaitās ne gaļa, ne zivs, bet atlaide nav piešķirta, ko arī maxima palīdzības telefona darbinieks nan apstiprināja un teica, ja atlaide pienākas un ir jāraksta ēpastā- es uzrakstīju, bet no tā ne silts ne auksts, līdz šim brīdim nav atbildes. Ja jūs esat tik gudrs- lūdzu pasakiet vai turku zirņu konservi ir pieskaitāmi pis zivs un gaļas konserviem vai pie pārējiem konserviem un kapēc atlaide tiem arī netiek piemērota?
Tur melns uz balta rakstīts, ka atlaide nepiemērojas svaigai, nemarinētai gaļai . Nav jēgas jums neko skaidrot, ja nevarat izlasīt.
Nav ne jausmas par zirņiem, ja pirkuma brīdī viņiem bija" supercena " ( balta cenu zīme),tad loģiski, ka atlaide nebūs.
Jūs vispar lasijāt, ko es rakstu sūdzībā vai arī nesaprotat latviešu valodu? Pirms iepirkties, man nav bijis nekādu jūsu uzrādīto čeku, tikai dzimšanas dienas atlaides piedāvājums aplikācijā, kur nekas netika teikts par izņemot svaigu, nemarinētu gaļu, kā arī man netiek izsniegts čeks papīra formātā- tikai elektroniski, ko es šeit uzrādīju. Un beidziet te attaisnot to, ka veikala reklāmās ir nekorekti latviešu valodas locījumi, kas maldina cilvēkus. Un cik saprotu, tas, ka veikala palīdzības tālrunī tika atzīta kļūda, bet nekas tālāk nesekoja, tas arī jūs neparliecina. Ja nebūtu tāda noniecinoša attieksme, tad arī nebūtu šīs sūdzības, bet tagad saprotu, ka šajā situācijā būs jāpiesaista valodu centrs. Pie visa tā- veikals uz atkārtotu rakstisko vēstuli tā arī netaisās atbildēt, jo atbildi neesmu saņēmis.